Stirea anului 2011
Anul 2011 a adus importante prefaceri in tara si in intreaga lume, pe care insa nu le vom dezvolta in cele ce urmeaza.
Pentru romani, o stire aparuta in Adevarul online (vezi aici), de bun augur, scoate in evidenta debutul un proces de regandire a valorilor societatii romanesti, de trezire. Conform cotidianului mai sus mentionat, si mai precis a unui sondaj de opinie realizat la comanda acestuia*, romanii au o incredere din ce in ce mai mare in Majestatea Sa Regele Mihai I al Romaniei, cea mai importanta personalitate a Romaniei si nu numai.
Acesta prevesteste esecul republicii, ajungand sa ii domine pe liderii politici ai momentului, fiind plasat inaintea unor importante „nume” precum boc, udrea, basescu, isarescu, geoana, ponta etc. Conform sondajului, Regele Mihai inregistreaza la capitolul incredere un scor de 25,7%, procentaj ce il plaseaza pe locul al doilea dupa Crin Antonescu. Faptul ca Majestatea Sa va urca rapid pe locul I la capitolul incredere nu are urma de indoiala. Demn de notat este faptul ca in randul tinerilor Regele se bucura de o popularitate ridicata datorita faptului ca acestia au scapat de intoxicarea la care au fost supusi parintii lor.
Romanii s-au saturat, fapt extrem de vizibil, de jegul „elitelor”, al clasei politice actuale, si vad in monarhie o solutie demna de luat in considerare. Romanii s-au saturat de smecherasi multimiliardari ce nu se remarca decat printr-un trecut intunecat, afaceri dubioase, tupeu si aroganta, precum basescu, udrea, boc, funeriu, nastase, ponta, geoana, mazare (adica de toti cei care de 20 de ani ne conduc, ne fura si ne mint). Timp de 20 de ani ciorile vopsite ale defunctului regim comunist, (fostii turnatori, securisti, si politruci analfabeti, adica aceiasi analfabeti „jmecheri” ai regimurilor de dupa 89) si mai nou fiii si fiicele acestora au ajuns sa conduca/paraziteze Romania.
Doar instaurarea monarhiei va duce la primenirea clasei politice si a societatii, la reinstaurarea bunului simt si a normalitatii in societatea romaneasca. Acum poporul este invitat sa ia atitudine, sa se trezeasca, sa nu mai lase puterea in mana unor scursuri (este timpul sa nu ne mai ascundem dupa cuvinte). Poporul are de ales intre nulitati mafiote si bun simti, normalitate.
Traiasca Regele in pace si onor!
* Stau si ma intreb care este insa scorul real, tinad cont de faptul ca Patriciu (basist de nevoie), datorita unui trecut mai ascuns si a unor afaceri problematice, este santajabil. Sa fi umblat oare la cifre pentru a nu-l alerta pe tovarasul basescu? Sunt sigur ca regele se bucura de o incredere cel putin dubla in inimile romanilor
PS: daca in decembrie 1989 monarhia ar fi fost reinstaurata in drepturile depline, alta ar fi fost soarta acestui popor.
Regele nostru Mihai I al Romaniei este tot ceea ce am avut demn ca natiune ,este tot ceea ce mai avem si ne da speranta spre mai bine !!!!! Bunul D-zeu sa-l ocroteasca de toate neajunsurile si de toti cei care urmaresc sa denigreze Casa Regala !!!
Da-mi voie sa te contrazic putin. Vrei sa zici CAROL, nu MIHAI.
DIN CATE STIU EU CAROL E MORT,NU?
SE PARE CA TREBUIE SA LUATI CARTEA DE ISTORIE IN MANA SI SA VA INFORMATI UN PIC D-LE BOGDAN,DEOARECE CAROL AL 2-LEA A FOST TATAL REGELUI MIHAI,IAR BUNICUL MEU A FOST SOFERUL PRINTULUI NICOLAE(VAR PRIMAR AL REGELUI MIHAI) MA INTELEGETI?
http://oasteadigitala.com/2011/12/31/agentii-dezinformatori-ai-noii-ordini-mondiale-david-icke-alex-jones-si-zeitgeist/
PENTRU. romani monarhia s-a compromis ,ca forma de guvernare . NU VRETI SA VEDETI URMARILE GUVERNARII LUI CAROL AL II-A SI A FIULUI,MIHAI , PT. TARA .?? FACE-TI O RETROSPECTIVA IN ADEVAR SI DREPTATE !
DOMNULUI APOPEI, II POT RASPUNDE CA IN CE PRIVESTE GUVERNAREA DIN TIMPUL REGELUI CAROL A AVUT AVANTAJE SI DEFECTE,NEFIIND DEJA IN ACELE TIMPURI O ADEVARATA MONARHIE CONSTITUTIONAL INSTITUTIA CE CONDUCEA CU ADEVARAT ROMANIA.CASA REGALA INCEPUSE SA DCLINE SI ERA DEJA CA O CASA TIP SPNIA DE AZI PTR CA ERAU DEJA PARTIDELE (LIBERAL SI TARANESC) CARE FORMAU GUVERNUL.NU UITATI CA REGELE MIHAI ERA UN COPIL ATUNCI SI NU A APUCAT SA CONDUCA CACI AU VENIT COMUNISTII SI L-AU FACUT SA ABDICE,APOI AM TRAIT CU TOTII GLORIOSII ANI AI COMUNISMULUI NU-I ASA?SITUATIA ACTUALA A ROMANIEI IMPUNE O SCHIMBARE RADICALA,FIINDCA ASA NU SE MAI POATE.ESTE NORMAL CA UN INTREG POPOR SA TRAIASCA IN AFARA GRANITELOR TARII SALE SI SA MUNCEASCA CREAND BOGATIE PTR ALTII? CE FAC CEI DE ACUM PTR A NE FACE SA NE INTOARCEM CU TOTII ACASA? NE INCURAJEAZA SA RAMANEM AICI,ASA VOR TOT MAI PUTINI CEI CU CARE VOR TREBUI SA LUPTE.
Unde sunt cei care acum 64 de ani l-au alungat pe majestatea sa din tara?
Exista macar o justitie Divina!
Doamne ajuta Poporul Roman si pe Regele nostru!
Un comentariu separat fata de limbajul folosit in nota finala a news letter-ului (chioru’ etc) sau de scenariile rocambolesti (falsificarea rezultatelor sondajului).
Haideti ca macar noi cei care vrem o alta Romanie sa nu mai folosim astfel de expresii!
Englezul spune „No personal remarks”!
Pe mine nu ma deranjeaza defectul fizic al Presedintelui , ci politica pe care o are fata de poporul care l-a ales. Poate sa fie urat ca si Quasimodo, daca mintea si sufletul ii sunt armonioase si puse in slujba binelui Romaniei este ok!
Iar daca nu avem informatii exacte, demonstrabile cu documente, sa nu mai facem presupuneri!
Sa-i lasam pe urmasii celor care l-au alugat pe Rege sa foloseasca aceste arme murdare!
Sa invatam de Majestatea sa , care in interviul dat celor de la BBC, la insistentele jurnalistului englez de a raspunde la intrebarea legata de atacurile lui Traian Basescu, regele a raspuns: „So what?!” si a ras!
Marilena Bara
Pe mine ma deranjeaza și defectul fizic al Presedintelui și politica pe care o are fata de poporul care l-a ales.Mintea si sufletul NU ii sunt armonioase si NU-s puse in slujba binelui Romaniei. Este ok! e și mare neserios și mai ales mincinos notoriu.
Asadar, haideti ca INCLUSIV noi cei care vrem o alta Romanie sa mai folosim și astfel de expresii! Le merită din plin. Te-ai raportat și la felul în care Președintele iși alege expresiile cînd vorbește cu proștii care l-au ales? Cine e găozar în acest caz?
Perfect de acord cu cele scrise de d-na Marilena Bara
In mare parte sunt de acord cu textul de fata dar nu inteleg ce cauta funeriu pe lista coruptilor si arogantilor (?!)
Exact , bravo pentru intrebare ! !
Pai probabil ca nu stiti ca LIPSA DE EDUCATIE este principala arma de manevrabilitate a maselor.Ori acea persoana (mi-e sila sa-i pomenesc si numele) nu a facut decit sa distruga sistemul educational.el care nu are (se spune)nici macar bacul luat.Atitudinea in multe situatii a fost de aroganta si lipsa de educatie.
Imi pare rau dar niciun fapt concret nu sprijina asemenea sustineri. As zice ca si manjirea cu noroi fara niciun suport a fost si ramane o arma redutabila in procesul de prostire a poporului roman. Asa ca raman dezamagita de includerea lui f pe lista.
tina imi pare rau dar daca acum in ceasul al treispelea tu sustii inca un dobitoc din guvernul boc, care este portavoce ptr bas, atunci fara parere de rau esti o toanta, nu-ti mai dau explicatii fiindca asa toanta cum esti oricum nu le vei intelege!
DUPA ‘ 89 AM SPERAT SI SPER CA ROMANIA SA DEVINA UN SAT MONARHIC (VEZI FALIMENTUL REPUBLICII)DOAR ASA AM PUTEA SCAPA DE ACESTE JAVRE COMUNISTE PDL-ISTE.TRAIASCA REGELE!!!!
Nu, Anca, te inseli, imi pare rau! N-are importantza forma de guvernamant in Romania de azi! Politicienii sunt cei care au puterea in mana, mai precis pdl-istii, da? De ce? Pt. ca s-a instaurat frica in randul populatiei…………. adica daca nu sustii pdl-ul, te ia mama dracului……… deci forma de guvernamant in Romania de azi, este nu democratia cum se vrea sa se stie ca este, ci tirania ………. misca cineva in front? Are opozitia vreo putere, in parlament? NU! Deci este o tiranie absoluta a cacatului basescu, ma scuzi! Si….. daca nu ne trebuie o monarhie, sa ne fie bine cu tirania basesciana? Nu……in niciun caz, democrtatie clar nu poate fi in Romania timpurilor noastre la ce sistem politic avem, tiranie nu ne mai dorim…………..o oligarhie vremelinica, daca nu chiar regalismul, vad ca ar fi singura soutie pentru aceste vremuri, in Romania!
Nu stiu cum se face că mereu ne întoarcem în trecut.Nu e rau, dar nu toate din trecut sunt bine stiute și mai ales bune de reluat, în sensul de a le folosi pentru a face o schimbare în bine. Despre ce faliment vorbim?.. De acord, trebuie să facem ce trebuie ca să scăpăm de caracatița mafiotă care a prins în puternicile-i tentacule tot ce mișcă în Romania. Dar ce trebuie? Ce să facem? Trebuie să ne trezim cu toții, să ridicăm capul cu demnitate din nisip, să devenim uniti în simțire că ne-au învrăjbit și dezbinat tactic, să ne unim în acțiuni de masă vizibile și vocale ca să ne vadă și să ne audă lumea de pe tot cuprinsul tării și din Europa. Trebuie să le dovedim mafiotilor că nu ne este frică, și că îi vom rasturna si in acest fel ne vom recapata libertatea și drepturile. Ne e frică că ne dau afară din slujbe și stăm ca proștii cu gura închisă si capul plecat? Ne e frică că vor trage în noi? Nuuuuuuu! Nu vă temeți! Nu vor avea curaj, iar contrariu vor fi judecați, dacă vor avea nerușinarea să calce în șenile bruma de democrație muribundă ce încă ne-a rămas.Îi răsturnăm și revenim la locurile noastre de muncă, în slujbele din care ne-au dat afară sau ne vor da afară ca să ne intimideze atunci cînd vom începe să ne mișcăm ca sa-i rasturnam. Să nu-i lăsam sa facă alegeri cum vor si cînd vor. CONSTITUTIA e legea sfîntă a tuturor romînilor și NU statutul PDL pe care să-l modifice Ei după cum le dictează interesele. Să nu le dăm voie! Să IESIM CU TOTII SA VOTAM SCHIMBAREA LOR. Nu stați acasă că asa le dați votul și le dati sprijin ca sa ramînă la putere.De abia asa vor putea sa fure alegerile profitînd de numărul mic de cetateni care s-au prezentat la vot.E GRESITA IDEIA DE A NU MERGE LA VOT. Lămuriți pe toți nelămuriții și ne-decisii să înțeleagă pericolul ce ne paste dacă stăm acasă și nu mergem la vot. Spuneți-le tuturor care vor fi ademeniți cu pachete și bani să le primească că sunt furate din munca noastră, a cetatenilor și ajunși în cabina de vot sa nu voteze PDL, UNPR, UDMR, și să voteze pentru SCHIMBARE. TINERETUL care este forța de reacție a țării, a economiei, trebuie antrenat și folosit. L-au descurajat și i-au anulat perspectivele în mod tactic. Vrem să le facă jocul? daca asta vrem, atunci să-i lăsăm să plece peste hotare.Hadeți să luam cit mai mulți tineri cu noi, sa îi lămurim, să îi încurajăm, să îi pregătim de schimbare și din rîndul lor să ne alegem CONDUCĂTORII CARE SA SCOATĂ TARA DIN MARASM, începînd cu PRESEDINTELE REPUBLICII. Ce rege, Ce monarhie? Ce faliment? despre ce vorbim? Ne întoarcem mereu înapoi!… Etapa aceasta în care ne aflăm nu produce OAMENI DE VALOARE, nu avem astfel de oameni? De ce îi lăsam sa stea retrasi, sau îi lasam sa plece ca sa fie folosiți în alte tări? AVEM OAMENI COMPETENȚI, afară respectați și din țară fugăriți.Mereu ne uităm la măștile astea vechi, ridate, obosite, demodate și plictisitoare. Exclud Regele din această categorie, am tot respectul pentru rege, dar EL, săracul ce sanse mai are?!!..Este unicul și ultimul exponent al monarhiei romînești, și ea unică în felul ei, chiar de la începuturi.Ceilalti, de pe lîngă el, cît EL va mai fi vor fi și ei și atît! Pe cine să contăm? Ne-am săturat de Mascații astia comuniști și securisti, care cu înversunare luptă, se agață la putere, apoi nu se dau duși.Ii vedem zilnic de 22 de ani.Ei sunt mereu, peste tot. Periculos e faptul că EI nu se dau dusi și luptă sa ne termine. CE TREBUIE SA FACEM ? Avem datoria sa promovam din rîndul tineretului competenții, să aducem în prim plan valorile, care sunt enorm de multe și să dăm la o parte impostorii, tupeiștii, inculții și mafioții. Pentru asta trtebuie sa-i dam jos prin VOT MASIV. Apoi sa aducem VALORILE de peste hotare. Altfel nu vor veni, pentru ca nu au motivația necesară.Mafioții ne-au supus și ne-au redus la tăcere prin mulțimea elementelor non-valorice promovate și asezate pe posturile de comandă la butoane. Multimea aceasta diabolică a fost și este usor de realizat, deoarece la muncă cei ce o compun nu se trag și cînd sunt chemați la butoane raspund ca o armată perfect organizată și disciplinata. Pentru cei promovați sau promovabili, cel mai usor e sa fie aroganți, prosti, să se laude cu diplome cumpărate, să nu aibă bun simț, să fie obraznici, intempestivi, agresivi și mai ales hoți. Sunt avizi de putere. Crezul lor este RAMÎNEREA LA PUTERE PRIN ORICE MIJLOACE. Pe EI se bazează forța actualei puteri și pe banii ce îi au la îndemînă. Să fim atenți la mijloace și să nu-i lăsăm. Înainte, la luptă! Doamne ajută-ne!
Am sustinut demult ,ca singura sansa a natiunii de a iesi la lumina,de a fi cetatenii unei „Romanii altfel”,este repunerea in drepturile legitime (nu sint de acord cu termenul „reinstaurare” in dauna adevarului istoric),a Casei Regale de Romania,garantul moralitatii,demnitatii si al echidistantei politice,al Constitutiei,al valorilor vietii social culturale romanesti.Consider de asemenea,ca pe o greseala enorma,mizindu-se pe discretia de bun simt a Casei Regale,eludarea cu bunastiinta de catre mijloacele media,a tuturor actiunilor si activitatii membrilor acesteia in folosul natiunii.Si ma refer la lobby-ul facut la intrarea in NATO,in UE,la legaturile permanente cu marile cancelarii occidentale.Intoxicarea a fost mai la indemina.Informat poporul ar fi facut sa arate cu totul altfel sondajul.Net in favoarea monarhiei constitutionale.Asa sa ne-ajute Dumnezeu !
REGELE MIHAI AR FI AVUT DREPTUL SA II URMEZE LUI CEAUSESCU!TRAIASCA REGELE,SANATATE FAMILIEI LUI SI DOAMNE AJUTA SA SE FACA IN SFRASIT DREPTATE!
Dragilor…………… adevaratele valori romanesti sunt cele ale generatiilor trecute, nu cele de astazi, sa fim seriosi! Mai da cineva, in ziua de azi doi bani pe vreo valoare adevarata? Pai…….. uitatziva la presedintele tarii, basescu traian, care habar n-are ce este aceea valoare……….. nu mai zic ca ar sti sau nu ca este si romaneasca…….. Toata stima regelui Mihai, un adevarat rege si toata sila pentru basescu traian….. care este un parvenit, un lacom, un criminal al neamului…… Sa fie blestemat, acum de Revelioin, cu ot neamul lui de parveniti! Maria basescu, sotia lui, sa ma ierte, dar isi merita soarta daca a stat langa criminalul nostru, al neamului romanesc! Moarte basescule,, in iad sa ajungi!
ce sa facem cu bosorogul asta care i-si zice rege,trebuie sa votam pe cine trebuie.a supt neamul lor de la oaia numita Romania,pasta l-am umflat cu retrocedarile,sa se duca langa Tutankamon,cu actorul ala ratat care i-si zice print.
Perfect de acord cu MIKYLUNGU! E plin de conținut chiar dacă e sec si dur, dar este real și de aceea mai mult nu e nevoie sa comentez.
uitazi-va, ma scuzati! (din viteza, am scris, adica cu o ura enorma pentru actualul regim basescu)! Clara, sociolog, Timisoara Romani, treziti-va pana nu va ia si ultima suflare actualul regim basescu-boc, un regim criminal, sper ca v-ati convins! Jos basescu criminalul nemului! Moarte tiranului………. parvenitului la cate crime a facut, asupra tuturor categoriilor sociale! Clara, Timisoara p.s. Astept sa se ia de mine, criminalul basescu sau slugile lui, ca va stii toata Europa!
Baaiii , dar ne mai lasi cu basescu tau ? Am inteles , gata , il urasti . Asta e , atata poti..
crisuadi, nu fi supărat tăticule, că se duce,nu mai are mult. Va fi judecat, chiar dacă îl iubești și îți pare rău.Atîta pot EU, să-ți spun că e un tradator și un mincinos al poporului! Na, uite să nu zici că numai Cească era asa!..dar ăla a fost împușcat, ăsta o să scape doar judecat.
Bravo claraandre34! E bineee, semnele trezirii se fac simtite.
De fiecare data cand monarhistii scriu un articol despre instaurarea monarhiei, trebuie sa faca referire la clasa politica corupta.
Consider ca una nu are de-aface cu cealalta.
Si dupa ce Regele Mihai I va veni la tron (cat mai repede, sper) vom fi condusi de aceeasi politicieni, doar nu am fi monarhie absolutista. Si este naiv sa credem ca numai politicienii sunt de vina pentru situatia in care ne aflam, iar restul populatiei este un exemplu demn de urmat. Clasa politica actuala este si oglinda populatiei si trebuie sa depasim impreuna acest moment.
Daca prezentati situatia in felul acesta se va repeta povestea cu venirea la putere a lui Basescu – care a fost in primul rand un vot negativ pentru Nastase. Iar populatia va fi din nou dezamagita deoarece regele este un simbol, un punct de referinta si un ajutor dar nu poate sa voteze regele pentru tine, nici sa munceasca pentru tine. Ori pentru ca sa iesim din impas este nevoie de un efort colectiv, nu doar sa asteptam sa vina regele.
Regele trebuie sa vina la tron pentru ca este rege (indiferent de cum este clasa politica; iata exemplul Danemarcei unde avm si politicieni buni si monarhie).
Subscriu Anda Comanescu : „Clasa politica actuala este si oglinda populatiei si trebuie sa depasim impreuna acest moment”. As spune, Oglinda unei părți din populație, că nu toată populația a votat cu curul. O parte a votat cu capul dar în zadar, că foarte mulți nu au iesit la vot. Și pe cine s-au supărat?
Ceea ce au votat cei 4-5 milioane de manipulați, cumpărați și flămînzi ademeniți cu 3 stavrizi, 1 pungă cu mălai, 1 sticlă cu ulei și o găleată portocalie, avem astăzi în fruntea noastră.DA! pentru ca sa iesim din impas este nevoie de un efort colectiv, nu doar sa asteptam sa vina regele. Ce sa ne facă Regele? Deci haideți sa nu-i lăsam sa comaseze alegerile, să nu-i lăsăm să modifice după bunul plac legea electorală și Constituția și să acționăm zilnic să lamurim lumea ca sa iasa la vot. NU STATI ACASA ! Asa îi ajutați sa fure alegerile și sa rămînă la putere. HAIDETI CU TOTII SA-I DAM JOS PRIN VOT MASIV. Doamne ajută-ne!
Anda Comanescu are dreptate.
Regele Mihai, este tot ce ne-a mai ramas bun pe acest taram Romanesc!
Acum,ne-ar trebui acest Om in fruntea acestui amarat Neam dezorientat!
Ce-ar fi daca s-ar face un Referndum? cu privire la revenirea Monarhiei in Romania?
Astept ca elita intelectualitatii romanesti,alaturi de tineret,sa pactizeze,
inlocuind clanul securistico-basist de la putere,spre salvarea acestei natii
Invitati de „onoare”asteptam sa se alature….securitatea,SRI,SERVICIILE SPECIALE(PLatite de popor ..ca sa ne „striveasca”),pe cei din MAI si MApN
CARE MAI CRED IN CEI CE-I CONDUC ATAT DE PROST,Jandarmeria Romana(care se tot pregateste sa asculte ordinele absurde prin opresiune comandata)…Pe toti acestia ai avertizez ca ACASA AU COPII,PARINTI,SI RUDE , CARE SE CHINUIE DIN CAUZA ACESTUI REGIM IMBECIL BASIST!!!!!
De aceea Ne TREBUIE UN REGE!
ACUM, ALEGETI !
Gabi, sunt de acord că te temi ca noi toti de o eventuală reacție represivă în cazul în care poporul se va răzvrăti împotriva regimului de care vorbesti. Apelul tău mai bine spus INVITAȚIA e pe deplin justificată.Însă nu mă gîndesc deloc la rege. În țara asta nu regele trebuie asteptat. Trebuie să ne trezim, să ne implicăm în schimbare, fiecare sa facă ceva pentru asta și să promovăm lideri din rîndul tineretului pînă la maxim 35 de ani (desi nu sunt sigur dacă ciorile nu si-au instruit și puii). Dar la ciori ne putem uita și puii acestora îi putem tăia, la figurat fiind spus. Atenția trebuie sa se îndrepte la cei TINERI, ce azi sunt afară, au făcut școli, au învățat ce e capitalismul, au fost instruiți de straini să facă management, au căpătat experiență și vor să se implice pentru a scoate tara la liman. Însă nu vor veni, dacă nu au pîrtie liberă și curațată de cioate în care sa nu se împideice. Deci sa facem mai întîi PÎRTIE. Cum? Cu toții la VOT! NU ideii-nu merg la vot !
Daca „scriitorii” acestui articol se uitau la poza lui Titulescu… si mai si stiau cine-a fost si ce-a creat el pentru EUROPA asta neUnita… poate isi controlau limbajul…
Mai „vad” si unele refulari personale asupra unora care -INCA!- nu prea ne-au facut rau… si ma-ntrab daca mai avem vreo speranta… la noi zicala cu „sa moara capra vecinului” n-o sa…moara niciodata??? Nu-nvatam si noi de la vecinul sa ne-ngrasam capra ca si el??sau sa-l depasim, la dreq… ca m-apuca pusul rucsacului in spate si-o iau cu Pegiosul spre alte zari…
Aveţi grijă ce vă doriţi „elitelor”! Dacă tot ce a mai rămas pentru România este Mihai fără de ţară atunci chiar am …!!!!!!
Daca tot ce ai inteles tu este acest lucru atunci chiar ca …
O sa alegem, frate, la… alegeri!
Candideaza si-al nostru ca varu-sau bulgar?… ca sa stiu ce si cum votez… cat despre schimbat Constitutia la nivelul lui ‘920… mai va, nenisorilor… mortul de la groapa nu se mai intoarce… n-am nimic cu Maiestatea Sa… dar pana sa se schimbe Constitutia si sa se mai schimbe si cutuma mostenirii masculine in feminina, ne-ajunge Marea Britanie din urma… fara regi…
Daca se modernizeaza lucrurile si daca se poate garanta lipsa camarilei… hmmm… n-apuc eu nicicum, asa ca… lasati alegerile sa fie cum putem noi, votati CUM TREBUIE CF CONSTIINTEI si SITUATIEI ACTUALE si-om mai vedea…prin urmasi…
De acord cu envirash:„votati CUM TREBUIE CF CONSTIINTEI si SITUATIEI ACTUALE si-om mai vedea…prin urmasi…”
Daaaa, asa este urmasii vor salva tara. Însă, nu stim cît va dura pînă ce vor apare acei URMAȘI, demni de onoarea de a conduce cum trebuie acest popor, această țară. Merităm din plin asta, cît mai repede.
Nu e nici o petitie de semnat? Hm……….
Concluzia, concluzia spune totul!!!
La multi ani!
http://camarasdelumini.wordpress.com/2011/12/30/obiceiuri-de-anul-nou-in-bucovina/
Inainte de toate as vrea sa le spun necunoscatorilor cine a fost Titulescu: „un politician comunist care in timpul monarhiei a fost, cred ca liberal, apoi s-a convertit la comunism, a fost si a ramas in politica.
Pentru Majestatea Sa Regele Mihai I am tot respectul insa nu si pentru urmasi Sai care nu arata respect pentru poporul Roman, in primul si in primul rand nu se straduiesc absolut deloc sa vorbeasca limba romana corect, o vorbesc stalcit, e un semn ca nu dau doi bani pe noi cu exceptia Mejestrati Sale Regele Mihai I.
O alta problema este anturajul Casei Regale care in perioada carlista isi lua comision din achizitiile statului ceea ce nu cred ca s-a schimbat prea mult tinand cont ca exista sustinatori ai monarhiei precum dinu patriciu si altii care nu urmaresc decat sa profite din asta si se orienteaza dupa cum bate vantul.
Doresc un an nou fericit si plin de bucurii tututror romanilor.
Cu Nicu de acord, exceptînd afirmația referitoare la TITULESCU“un politician comunist care in timpul monarhiei a fost, cred ca liberal, apoi s-a convertit la comunism, a fost si a ramas in politica”.
Întreabă-l și pe d-l Profesor academician Dinu Giurăscu și poate te va lămuri domnia Sa cum e cu Titulescu și cît de comunist a fost. E cel mai avizat istoric la ora asta.
,,LA MULTI ANI ! – MAJESTATE”, ,,LA MULTI ANI! – ROMANIE”. Cine nu-si respecta Regele sau, care traieste in tara sa, insa fara drepturi depline, nu-si respecta nici istoria tarii sale. Traieste numai cu minciuna in suflet si in inima fara sa gindesaca la adevar si dreptate. Poporul ar trebui sa decida soarta sa si a tarii. Poate anul 2012, v-a trezi si se v-a trezi la adevar, dreptate si intelepciune. Dumnezeu sa ne ajute.
Da, Patrascu Danut,
Poporul ar trebui sa decida soarta sa si a tarii.Poate anul 2012 ?!!!!….Poate, poate, poate!..Cine știe? dă Doamne înțelepciune și ajută-ne să scăpăm de ciuma care a molipsit țara de prostie și hoție.
Un singur lucru nu-l pricep: de ce romanii din Romania nu-si dau seama ca Romania a ajuns un sat fara ciini – la propriu si la figurat!!! In 2011, legea NU se aplica iar coruptia domina intr-o relatie piramidala. Aceasta inseamna ca sintem la un prag de a ajunge o a doua Columbie. Ce mai asteapta romanii de fapt, cine ii va scoate din acest marasm politic, economic, jurisdictional…!!! Cine, va putea face aceasta, va fi un fel de vrajitor, pt. ca in momentul de fata este fantastic de greu sa o faceti fara lideri nepoluati si nepatati, care isi vor lua soarta in miini si vor face tot ce vor putea fara sa fie practic platiti pt. aceasta…!!!
Numai Regele si Casa Regala o poate face datorita faptului ca are obligatii morale fata de Romania si totodata Romania are obligatii morale fata de Regele Mihai si familia sa. Majestatile Lor vor putea pune baze sanatoase daca natiunea o va vrea, o va pricepe si o va accepta in final.
Toate femeile de joasa speta si acesti cvasi-miliardari in euro, cu nume de romani dar care nu sint in inima deloc romani ci HOTI, acestia conduc tara si oamenii din popor au o frica in ei sa nu-si piarda bruma de slujbe pe care le au…
Din afara se vede altfel totul, credeti-ma si imi dau bine seama ca cei 22 de ani din 1989 au trecut cu f. putine progrese pt. Romania.
1)- Acum se reinvata sa se faca agricultura in Romania. Cit teren nu s-a arat si nu a dat rod in 2011, aveti vreo ideee oare, si nimeni nu spune mai nimic despre asta.
2)- Cite fabrici din cele care erau pe vremea lui Ceausescu -omul ce ne-a tinut in zgarda atitea decenii, mai produc acum asa cum au facut inainte
3)- Cita industrie mai avem ramasa in Romania
4)- De ce emigreaza mai toti doctorii tineri si cei ce si-au terminat facultati tehnice din Romania
Va spun eu de ce: pt. ca s-au saturat de coruptie…!!!!
Eu m-am saturat de coruptia din Romania in 1994 cind mi-am depus actele de plecare definitiva din tara, pt. ca efectiv nu imi vedeam nici un viitor in Romania ca proaspata inginera.
Asa ca e timpul ca romanii din Romania sa se destepte si sa aleaga o persoana care are prestanta si credibilitate internationala iar acesta este numai Regele Mihai I si fiica acestuia Principesa Margareta care a fost pregatita pentru coroana toata viata. Practic acesti oameni s-au sacrificat pt. un bine pe care il vor putea face intr-o anumita zi, daca li se va da voie sa o faca.
De unde -ti dai seama ca romanii sunt atat de prosti incat nu stiu in ce romanie traiesc ?Lumineaza-ne !
E f. simplu:
1) atunci cind lasati pe orice individ sa PARCHEZE o masina pe trecerea de pietoni si ceilalti oameni sa o considere normalitate
2) atunci cind lasati o echipa de oameni 3 persoane, sa puna afise de reclame – adevertisment – la INALTIME de peste 10 metri, fara echipament de protectie: casa de protectie, bocanci de protectie, manusi, costum de protectie, si nici macar scripeti cu care sa fie ancorati de ceva, iar ceilalti nici macar sa nu-i observe ce fac, e o problema. Totul se petrecea in plina zi, si se parea ca totul e normal
3) cind va lasati ministra de dezvoltare sa pozeze in revista Tabu in lenjerie si fuste scurte, si nimanui sa nu-i para anormal, dimpotriva
4) cind oamenii vin cu medicamentele procurate de la farmacii dar sint internati in spital, sa li se faca chemoterapie, sau sint internati la terapie intensiva
5) cind copii mai mici de 9 ani sint lasati sa se joace singuri pe strada, pe unde trec masini si nimeni nu pare sa comenteze
6) cind batrinii cersesc in fata catedralelor sau cauta prin gunoaie pt. ca nu au ce minca
7) si lista poate continua… am o lista extrem de lunga dar dvs. are locuiti in Romania poate stiti mai multe decit mine
Flavia Style Source
E f. simplu:
Întrebare: Cum ați rezolva d-voastră aceste neajunsuri dacă ați trăi aici ca noi, după cum spuneți? V-as ruga să dați cîte un răspuns pentru următoarele întrebări, pe care le-ați formulat foarte obiectiv și foarte acid, sincer chiar deranjante;
1) atunci cind lasati pe orice individ sa PARCHEZE o masina pe trecerea de pietoni si ceilalti oameni sa o considere normalitate
2) atunci cind lasati o echipa de oameni 3 persoane, sa puna afise de reclame – adevertisment – la INALTIME de peste 10 metri, fara echipament de protectie: casca de protectie, bocanci de protectie, manusi, costum de protectie, si nici macar scripeti cu care sa fie ancorati de ceva, iar ceilalti nici macar sa nu-i observe ce fac, e o problema. Totul se petrecea in plina zi, si se parea ca totul e normal
3) cind va lasati ministra de dezvoltare sa pozeze in revista Tabu in lenjerie si fuste scurte, si nimanui sa nu-i para anormal, dimpotriva
4) cind oamenii vin cu medicamentele procurate de la farmacii dar sint internati in spital, sa li se faca chemoterapie, sau sint internati la terapie intensiva
5) cind copii mai mici de 9 ani sint lasati sa se joace singuri pe strada, pe unde trec masini si nimeni nu pare sa comenteze
6) cind batrinii cersesc in fata catedralelor sau cauta prin gunoaie pt. ca nu au ce minca
7) si lista poate continua… am o lista extrem de lunga dar dvs. care locuiti in Romania poate stiti mai multe decit mine
EXACT, știm tot atît de multe ca și dumneavoastră și recunoaștem neputința, care nu e de competența noastră, ci a instituțiilor statului. Dar, vă întreb ce soluții ați adopta ca să eliminați aceste neajunsuri? E ușor să critici! adică „E f. simplu” cum spuneți! dar stiți de ce? Pentru că ați uitat de unde ați plecat și doamne, sper că încă mai iubiți această țară, România, în care v-ați născut, ați crescut, ați învățat și poate mai aveți și alte lucruri care vă fac să nu o mai criticați. La mulți ani!
Flavia Style Source,
citind, pînă la cap am înțeles că sunteți afară! dacă nu spuneați asta, primul lucru ce-l aveam în vdere era sa va întreb dacă sunteți în țară. De acord cu opinia, dar în total dezacord cu ultimul aliniat. Care este sacrificiul lor? Vă invit să citiți ce scrie mikylungu pe decembrie 30, 2011 la 18:26 :
„ce sa facem cu bosorogul asta care i-si zice rege,trebuie sa votam pe cine trebuie. A supt neamul lor de la oaia numita Romania, pasta l-am umflat cu retrocedarile,sa se duca langa Tutankamon,cu actorul ala ratat care i-si zice print.”
Dumneavoastră îi trageți cu Principesa Margareta care a fost pregatita pentru coroana toata viata.Ce mare minuneee! Unde s-a pregătit? Unde s-a născut? Unde a crescut ? Nu a primit oare prea mult de la această țară, în contrapodere cu cît a făcut pentru ea ?
Eu altceva am în vedere; atenția trebuie sa se îndrepte la cei TINERI, născuți, crescuți aici, ce azi sunt afară izgoniți aproape de acest regim imbecil, care au făcut școli afară, care au învățat ce e capitalismul, care au fost instruiți de straini să facă management, care au căpătat experiență și vor să se implice pentru a scoate tara la liman. Însă nu vor veni, dacă nu au pîrtie liberă și curațată de cioate în care sa nu se împideice. Printre acesti tineri vă aflați. Nu v-ați gîndit la varianta asta niciodată?
Ce spuneți, nu e mai realist acest punct de vedere ? Deci sa facem mai întîi PÎRTIE. Cum? Cu toții la VOT! NU hotărît ideii-NU merg la vot ! NU furtului de voturi prin diaspora, prin ambasade! La ceva în sensul ăsta să vă gîndiți în 2012, la votul de peste hotare. Și toți cei de afară, să faceți ceva pentru a nu se fura voturi? Succes și La mulți ani!
Sa ma iertati ca sint asa de transanta in ceea am scris. Imi dau bine seama ca parerile sint impartite si ca voturile romanesti sint scindate; arena politica e scindata si ca majoritatea sint impotriva regelui, iar ziarele si televiziunile scot acum tot felul de pseudo-documente despre rege mai mult sau mai putin adevarate. Aceasta este masina de teroare de gen comunist, care dezbina permanent.
Tatal meu a fost detinut politic pe vremea comunistilor iar noi am trait in teroare in acea tara in regimul comunist. Dupa revolutie, noi toti am crezut ca va fi mai bine. Realitatea a fost alta. Am plecat din tara in total dezacord cu tatal meu care a fost un patriot si un bun roman pina la moartea sa in septembrie 2011. Din nefericire locuind pt 2 luni in Romania dupa aproximativ 17 ani am observat imediat toate discordantele care exista, iar minciuneria de clasa ce se vede pe posturile de TV este similara cu modul in care erau trasi pe sfoara romanii inainte de revolutie.
Ma si gindeam ce s-a dat romanilor dupa 1989? Am obtinut mai multe ore de TV, muzica manele si libera circulatie pe glob….!!! Asta a fost TOT pt. ce s-au sacrificat atitia tineri ce au fost omoriti pe nedrept in 16-22 decembrie 1989…
In privinta revenirii monarhiei, pt. ca s-au scurs 22 de ani si nu s-au format lideri romani cu probitate morala si care sa aibe reprezentanta si recunoastere internationala extinsa (exemplu Vaslav Havel), trebuie ca poporul nostru sa fie diplomat si sa realizeze ca nu se va putea promova singur in fata Europei si nici in fata celorlalte tari ce reprezinta puterea economica mondiala de azi.
Din nefericire Romania are o expunere geografica si implicit geopolitica de invidiat – dar o nefericire pt. Romania, sintem exact la zona unde s-au impartit si disputat de sute de ani deja puterea si suprematia europeana si implicit mondiala.
Cine a studiat istorie economica stie de ce Romania a fost de atit de multe ori aproape de succes si de tot atitea ori departe de el. In plus mentalitatea romaneasca de lasa-ma sa te las, de a da vina pe celalalt, si de dezbinare nu au ajutat niciodata, si tocmai pe aceasta se bazeaza acum aceste guverne corupte care se succeda unul dupa altul la putere.
Tinerii din ziua de azi nascuti dupa 1989 nu-si dau seama unde am fost si de aceea pot fi f. usor influentabili, mai ales cind vad atitea produse si lux la clasa proaspat imbogatita – adica parvenita. Faptul ca peste 300 de romani au fost expusi in Forbes si isi numara averile in miliarde de euro sau multi-milioane de euro in mai putin de 22 de ani releva faptul ca tara a fost cvasi-secata de bogatii si de infrastructura si toata aceasta a fost transferata in buzunarele private a 300 de indivizi.
Cine locuieste in occident stie cit de greu se traieste de la salariu la salariu si cit de multi ani trebuie sa te stringi pt. a investi, si a face avere apoi, este nevoie de generatii.
Deci posibil ca unii romani intelectuali care au o gindire cohesiva, vor realiza faptul ca monarhia nu ar fi deloc o carte gresita pt. Romania ci dimpotriva. Si ca ca va dau un exemplu as putea aminti despre monarhia din Spania, o tara f. controversata in privinta guvernelor sale din perioada interbelica incoace. Noi am fost mai bine in perioada interbelica ’20-’39 a secolului trecut decit au fost multiple tari si ne puteam compara cu Franta, Italia, Elvetia, Germania. Aceasta stare de bine economic, politic, cultural si moral a fost maturat de comunisti cind au venit la putere. Restul il cunoastem toti…
La multi ani pentru 2012! Sper ca bunul Dumnezeu ii va indruma bine pe toti romanii, oricare ar fi orientarea lor politica.
Flavia Style Source/Rău ați spus-„Asa ca e timpul ca romanii din Romania sa se destepte si sa aleaga o persoana care are prestanta si credibilitate internationala…” Cum ați ajuns la concluzia că romînii sunt proști, că asa înțeleg: reversul cuvîntului DESTEPT este cuvîntul PROST.Ok? Dumneavoastră sunteți romîn/romîncă? ca sa înțeleg și eu mai bine fraza scrisă de dumneavoastră.
Emil Cioran a plecat din țară și a decis să nu se mai întoarcă niciodată; dar a iubit-o, a respectat-o, a dorit-o și a murit în demnitate cu imaginea cu care a rămas în minte cînd a plecat din românia, neafectată. Asa a ales.Dumneavoastră ce ați ales ? ați ales să denigrați și să jigniți românii DIN România?..
Da Doamne!
ROMANI!OAMENI BUNI ,NU VA MAI LASA-TI MINTITI… ACEST REGE,MIHAI SI TATALSAU,XCAROL AL II-A AU FOST PIAZA REA A ROMANIEI ,PRIMUL NE-A DUS LA CIUNTIREA ROMAINIEI -ARDEALUL,BASARABIA,CADRILATERUL /1940, IAR FIUL ,MIHAI PRIN CAMARILA REGALA A COLABORAT CU RUSII,PERMITINDU-LE ACESTORA SA DUC IN GULAG PESTE 170 000 DE SOLDATI ,OFITERI ,ROMINI PINA LA 12 SEPT/1944 . AMII AU PLECAT CU AVERIIMENSE DIN TARA SI NU AU FACUT NIMIC IN STARINATATE PT, POPORUL PARASIT . DACA AR FI RAMAS LA POST SI S-AR FI SACRIFICAT PT. TARA ,DA ,DAR ASA NU MERITA , SUNT STRAINI DE POPOR SI CAMARILA LOR DE AZI LUPTA PT. A PUNE MINA PE OS.!!!
Esti un habarnist! mai dute si citeste analfabetule!
Iulian – habarnist sub 50%, sau numai !.. A spus și multe adevăruri, unele foarte dureroase, chiar și acum. Nu intru în amănunte…;))
Cu cititul, e discutabilă problema, că mai stau prost și alții, nu neapărat analfabeți, că ăia chiar nu știu NIMIC.
Credeti ca daca Romania va ajunge monarhie clasa politica va disparea ca prin minune?????
Ce credeti ca va putea face un rege ca toata coruptia sa dispara si toti hotii sa nu mai poata fura?????
lylalely -Îți spun eu: NIMIC ! Arișcaaaa îl face deputăreasa Roberta preșdintă de mare adunare națională, coruptă fruntașă.
Cu Gioană, regele tot a avut șansă să vorbească de la tribuna parlamentului prima dată după 63 de ani,dar ATÎT!… păi ce să caute un trădător de ăsta la butoane ? păi ce cașchetă Oprea cu UNPR se lasă să nu lupte pentru progresul României?.. măi copii naivi, treziți-vă! nu mai visați la monarhie.România este o republică și Poporul ar trebui sa decida soarta sa si a tarii. Sper ca în anul 2012, poporul se v-a trezi la adevar și cu intelepciune se va uni pentru a face SCHIMBAREA. Apoi va trebui să vadă pe cine să-l pună în fruntea țării, că uite ce pățim cu popey chiorpecul. Dumnezeu sa ne ajute.
ISTORIA SE INVATA DELA ISTORICI,DIN CARTILE ADEVARATE DE ISTORIE NU DIN POVESTILE INVENTATE DE COMUNISTI !!!!!! INCEARCA ISTORIA ROMANILOR de Acad. DINU C.GIURESCU
zlato83-Nota bene! Valabil și pentru Iulian, dar mai ales pentru Nicu care ne spune cine a fost Titulescu: “un politician comunist”…
VA DORESC TUTUROR LA MULTI ANI! REPUBLICA SAU MONARHIS, ROMANIA ESTE A NOASTRA A TUTRORA SI DOAR IMPREUNA O PUTEM FACE ASA CUM MERITA SI CUM, DE ALTFEL, NE-O DORIM CU TOTII! ADICA O TARA NORMALA!
nu ma mai stesati cu asfel de mesaje
credeti ca cu regele o ducem mai bine
a mai fost la putere
cred ca toti ne-am saturat de romania de azi ,ma rog in afara de baietii destepti care sunt multumiti cu averile facute ilegal peste noapte ,poate ca nu toti gandim la fel dar toti am vrea o romanie libera si frumoasa ,in momentul de fata avem o romanie inrobita si urata ,inrobita de legi care nu sunt facute pentru oameni ,aceste legi care sunt fabricate de cei care ne conduc azi si care ar trebui sa slujeasca poporul roman ,ajutandul si ridicand poporul de jos ,facand ceva pentru noi romanii din romania ,nu ,nu este asa sunt multe de discutat dar cel mai important lucru este ca vantul trebuie sa bata in 2012 ,sa separe cele rele de cele bune ,iar pacea si bunastarea sa se asterne peste romania ,iar pentru asta noi toti trebuie sa muncim impreuna ca romania sa fie romania,iar daca asta inseamna sa fie monarhie asa sa fie ,ce avem de pierdut?,dupa 20 de ani am ajuns cu 40 ani in urma ,nu cred ca asta vroiam acum 20 de ani ,dar vb, mai incolo despre toate ,acum va urez un an nou plin de realizari ,o romanie noua si un la multi ani peentru toti romanii si nu numai.
stangmihai -cu toate că apreciez punctul tău de vedere, e chiar valoros, am ceva de zis referitor la scrierea cuvîntului România…dar nu vreau să te supăr de revelion! La mulți ani!
NOI, AM JURAT CREDINTA LUI DUMNEZEU SI SFANTULUI NOSTRU PAMANT SI IL VOM APARA CAND O VENI VREMEA. CEI CE AU VRUT RAUL ROMANIEI MAI DEVREME SAU MAI TARZIU VOR PLATI.
CALATORUL DOMNULUI -dă doamne!mă tem că NU!
Nu sunt nici basesist si nici monarhist insa,nu cred k la revolutie am strigat in strada sa vina regele ci LIBERTATE.
@Gabriel
Corect. Romanii vor libertate si democratie, nu regalitate si supunere.
Pentru cei care încă mai susţin regalitatea îi anunţ că preaiubitul Mihai I a abdicat în numele întregii sale familii deşi avea obţiunea simplă şi nu l-ar fi executat nimeni dacă ar fi abdicat doar pentru persoana sa. Deci pa… pe linia lui nu mai poate veni nimeni rege, doar din vechea familie a fraţilor lui Carol I şi atât. Sunt documente istorice care nu pot fi tăgăduite, aşacă ciocu mic şi joc de gleznă cu regele Mihai. nu a fost şi nu se va ridica niciodată la rangul şi personalitatea lui Carol I. Iar dacă tot il mănâncă „la scaun” să facă întâi bine şi să explice românilor modul în care a abdicat. Era dator cu asta şi cred că acum românii ar fi fost dispuşi şi să-l ierte pentru că nu s-a sacrificat pentru poporul său. Avea o mare şansă de a se revanşa în faţa naţiunii române, de ziua sa în parlament în schimb doar ne-a aburit cu cuvinte politicianiste, integrându-se şi confundându-se perfect cu cei pe care îi avea în faţa: parlamentarii români.
@Gabriel-subscriu ! are multe datorii, și ar fi bine să se achite de ele în fața poporului, care îl simpatizează chiar.
Adevarat ai zis, nu a fost şi nu se va ridica niciodată la rangul şi personalitatea lui Carol I.
Cel mai bine ar fi intr-adevar un referendum ptr monarhie sau contra, probabil ca doar atunci adeptii monarhiei ar intelege ca nu e locul. Exista destule tari in lume unde nu exista monarhie sau este doar cu scop publicitar dar o duc foarte bine. Cei ce vor monarhie cred ca lucrul asta va rezolva tot desi va fi una constitutionala iar parlamentarii vor fi alesi tot din cei pe care deja îi cunoastem, reformarea clasei politice ar fi mai importanta, cit si implicarea noastra mai acitva in viata sociala, in feul asta va trebui ca oricine ar fi ales sa tina cont de vointa tuturor nu numai de avantajele lor. Dar conceptia a ramas la fel de inapoiata, nu vrem sa facem noi nimic, trebuie sa vina regele… un salvator sa ne scoata din rahat iar noi toti frumos sa stam sa vedem la televizor, sa iasa altii in strada si noi sa comentam uitindu-ne la stiri, intre doua telenovele sau meciuri din campionat. Inainte de lovilutia din dec ’89 in moldova au iesit oamenii in strada si au protestat impotriva alfabetului chirlic, a limbii ruse si in special ptr drepturi si atunci inca era urss-ul in putere. La lovilutie au iesit oameni in strada care si-au riscat viata in special ptr ca cei de azi sa aiba dreptul la exprimare libera si democratie, plus speranta intr-o viata mai buna. De atunci s-au schimbat multe dar si nivelul de implicare, oamenii au devenit fricosi si disperati de o pîine aruncata in scirba de cei de la putere. Pretutindeni in jur, nu numai in europa civilizata daca un guvern sau un ministru ar fi facut 10% din afirmatiile/timpeniile pe care le-au facut ai nostri, ar fi disparut in maxim citeva zile, se organizau alegeri anticipate nu ca la noi boc demis de parlament pus la loc de pres, la vot ies de 2 ori mai multi decit erau in sala, votul care se reia pina iese cine trebuie sau legea care se vroia de catre putere, asumari care de fapt nu asuma nimic, hotariri de urgenta de parca s-ar fi instituit legea martiala sau am fi in razboi si trebuie sa decida unul singur. Sanatatea nu o mai avem si nici sanse in viitor sa accedem la ea, de invatatmint nu mai avem parte, de respect nici atit, in tara in care se fac drumuri judetene cu preturi de autostrazi si garantia lucrarilor e de un an maxim doi, unde ministresa dezvoltarii inaugureaza cu mare vulva (pardon vilva) pirtii de schi si bazine de inot cind sint copii care n-au scoli unde sa invete si bolnavii sint plimbati intre spitale, dar nimeni nu face nimic, cind opozitia de la noi e de fapt o pozitie si nu neaparat constructiva sau impotriva putorii (pardon puterii). Nimeni nu face nimic, avem retele de socializare dar nu sintem in stare sa ne coalizam, ptr demisia presului se manifesta 50.000 de oameni iar ptr transportul de noapte erau peste 70.000 (nu ca n-a fost ceva util), unde toti se pling din cauza foamei sau a ratelor la banci dar numarul de masini a devenit incredibil, mai ales masini scumpe, unde lumea se plinge ca n-are bani dar sint cozi la supermarketuri si se calca lumea in picioare ptr tigai, unde nu iese nimeni sa dea jos guvernul rusinii si nesimtirii dar la moaste si pe stadioane se inghesuie cu zecile de mii, unde se vorbeste de schimbarea completa a tarii prin regionalizare sau modificarea constitutiei dar lumea are timp de emisiuni mondene si de birfe despre virinel, vrajitoare si discutii pe tema clanurilor de camatari daca reprezinta un pericol sau nu. Asa cum si hitler a ajuns la putere si cu sprijinul populatiei asa si la noi conducatorii astia ne reprezinta perfect (nu pe toti dar se pare ca asta e vointa majoritatii) si nimeni nu vrea sa inteleaga un lucru atit de simplu, nici un dictator n-a plecat vreodata de bunavoie, nici un asupritor nu va lasa bogatia din mina din proprie convingere, nimeni du va da poporului nimic atita timp cit nu va fi fortat. Libertatea, demnitatea, bunastarea odata furate, de catre o clica vor trebui cucerite cu forta, chiar cu riscul de a-ti pierde viata, insa dupa cum se pare inca n-a ajuns cutitul la os, osinza sau nesimtirea romanilor sint asa de mari incit mai e pina sa ne cerem drepturile prin orice mijloc! Mai bine sa ne urim intre noi, pensionarii cu privatii, militarii cu cei din administratie, muncitorii cu doctorii si profesorii exact ca in regimul de trista amintire si sa dam vina pe altii, e adevarat ca sintem aici si din cauza ca toti ne fura dar pina la urma e de vina cine pofteste sau cel ce permite? E ca si cum am lasa pe cineva sa ne fure din casa nestingherit, asa s-a intimplat si cu tezaurul, asa se va putea intimpla chiar cu parti din teritoriu, intrucit chestiile astea ne abat atentia de la vreun serial coreean sau o telenovela de succes! La multi ani drag popor si vise placute in somnul secular din care ne-om trezi cind om descoperi ca va trebui sa invatam o noua limba (eventual limba minera), pina atunci dormiti fara grija, cineva acolo sus ne uraste (pardon vegheaza) si fondul (monetar international) e cu noi!
@ Ionsko multumesc!
Imi cer scuze aveam informatii eronate despre Titulescu am verificat a murit in 1941, a fost conservator si a facut parte din mai multe guverne. Avea simpatii de stanga mai ales pentru URSS.
Legat de monarhie in momentul de fata MS Regele Mihai I nu cred ca are urmasi capabili sa scoata tara din rahatul in care se afla si cu atat mai putin sa reformeze clasa politica.
In incheiere am sa-l citez pe Corneliu Zelea Codreanu – „Tara aceasta piere din lipsa de oameni, nu din lipsa de programe.”
Criminalul asta l-a ucis pe Antonescu numai ca sa isi salveze pielea nu pentru binele Romaniei!
Pingback: top 100 blog | Lesvosnews.net
La multi ani!
Interesanta dezbaterea Dv. Din cate am reusit sa inteleg parerile sunt impartite. Oamenii au pareri mai bine sau mai putin documentate si argumentate despre oportunitatea trecerii la monarhie.
Totusi am inteles ca indiferent de forma de organizare vor continua sa existe politicieni. Acestia niciodata nu vor fi „curati si uscati” intr-un procent suficient de mare care sa ne fereasca de neplaceri si derapaje democratice. Prin urmare ne ramane o misiune grea de a ne exercita rolul de opinie publica activa pentru mentinerea democratiei si dreptul la vot pentru corectiile majore.
Fara o presiune populara nu vor aparea liderii providentiali care sa utilizeze si instrumente democratice si sa ne si conduca inspirat si corect!
In masura in care vom reusi sa ne controlam clasa politica ne vom putea permite luxul de a experimenta tot felul de conducatori la varf: presedinti/monarhi jucatori, presedinti/monarhi decorativi sau chiar teologi.
Va invit sa va exprimati opimiile si pe blogul meu:
http://www.voteazacatmaipoti.wordpress.com
Asa sa ne ajute Dumnezeu!
imi pare rau ca spun asta dar ca si popor ne meritam soarta, la al doilea mandat basescian s-a mers la vot si s-a votat PROST, in masa, si pentru a doua oara. aici nu e basescu de vina, ci mai mult de 50 +1 % dintre romani 🙂
FOR THE KING AND COUNTRY ……………….. HAI FRATILOR ROMANI LA FAPTE CA TOT VORBIM SI NU FACEM NIMIC MAJESTATEA SA ARE 90 DE ANI VA INTRA IN ETERNITATE CA ASA ESTE ORDINEA SI NOI CARE STIM ADEVARUL ASTEPTAM UN SEMN DIVIN SAU NU STIU CE MINUNE. LA FAPTE DARA SA PURCEDEM
Ar trebui toate jegurile astea din clasa politica de acum sa fie bagati toti la puscarie ca nu sunt decat niste scursuri ale societatii care au supt tot din tara asta si sau imbogatit peste noapte,ei find cei care au organizat lovitura de stat si au spus ca-i revolutie,ei fiind la putere acum si pilele lor.Ar trebuii regele sa fie inscaunat din nou ca poate mai scapam de purecii romaniei
Inainte de asasinarea lui IG Duca, Carol al doilea – fie-i numele uitat – a avut o informare a Sigurantei in legatura cu ceea ce se pregatea de catre nicadori, pe care a scris cu manuta lui „Tine-o pe birou si nu-i da drumul mai departe” (rezolutia era pentru Eugen Cristescu – nn). Asadar, individul nu s-a sfiit sa se foloseasca de Duca spre a scapa de legionarii de care ii era frica, dupa care sa se descotoroseasca de el fara nici o remuscare. Asta nu l-a impiedicat sa il asasineze, mai tarziu, pe Zelea Codreanu, in timp ce era transferat la Jilava (dupa un proces discutabil).
Cam asta e casa de Hohenzollern…Sa va mai amintesc de cooperarea lui fiu-sau Mihai cu bolsevimea? Si de asasinarea lui Antonescu?
Mai cititi, domnilor, nu va expuneti creierele spalate prin toate blogurile! Aveti nevoie de un tatuc? Luati-va mai inainte o pereche de oua!
Corect in minunata noastra istorie sant foarte multe, chiar foarte multe tradari si atunci ce propui MOS DARIE? Sa asistam linistiti la ce se intampla cu mult prea in cercatul neam romanesc?
NU!!!!!!!!!!!!!! cred ca neamul asta are nevoie de un TATUC ci de un cap capabil sa ne readuca la drumul cel bun caci alt fel vom fii maturati de acceiasi istorie
DAR SA TRAIM CU INDEMUL POPULIST ,,SA TRAITI BINE” BINE CA MAI TRAIM? DAR CUM TRAIM VAI DE CAPUL NOSTRU CLASA DE MIJLOC A DISPARUT SI NU VA REAPARE PANA CAND NOI OAMENI DIN CLASA DE MIJLOC NU VOM REACTIONA SI NU NE VOM DUCE CA OILE LA VOT SA VOTAM UN NOU TATUC NEDEM DE NEAMUL PE CARE IL VA REPREZENTA IN LUMEA ASTA IN CARE SANTEM TRAITORI. AI DREPTATE ASTE AU FOST DAR CE ESTE ACUM CE ZICI DE ASTEA NOI (TRADARILE) ASTA DE DIFERITE CULORI
Nici pe departe nu propun sa stam linistiti. Apelul la oua era exact in sensul in care NU MAI TREBUIE sa stam linistiti. Asta nu inseamna, insa, ca simpla schimbare a formei de guvernare ne pricopseste cu altceva decat aveam inainte. Schimbarea vine din noi, altfel capatam exact ce am avut dupa ’89! Din decenta, nu spun ce.
bine spus .hai sa ajungem toti la o concluzie
Cresterea Majestati Sale in sondaje poate fi imbucuratoare, dar atentie foarte mare! Nu monarhia ca institutie urca in sondaje, ci Regele Mihai! Problema majora pentru monarhia romaneasca este faptul ca nimeni nu stie cine va urma la tron, si nici nu ne putem astepta ca odata cu trecerea in nefiinta a Majetasti Sale, urmasul sau sa mosteneasca si increderea Sa. Monarhia romana sta de facto in imaginea unui singur om, asa ca viitorul s-ar putea sa nu fie foarte roz.
Jos Basescu, criminalul, autorul genocidului din Romania…….. a scapat vreo categorie socio-profesioanala neatinsa de taierile javrei ordinare de la Cotroceni, prin inaintasul sau Boc( cacat, in limba indiroma)? Medici, profesori, politisti, angajatzi la stat, contraziceti-ma daca nu am dreptate! N-aveti cum, clar! Jos basescu, scarba ordinara de le cotroceni care ne-a facut de cacat in toata lumea! Mars, „javra ordinara”, basescu traian, adica! Ai distrus Romania ca sa te imbogatzesti tu si curvele tale de fiice, scarba ordinara basescu traian Moartea sa te ia, nemernicule! Romanii tai, n-au curaj sa iti dea arama pe fatza, ca-i nenorocesti, nu? Pai nu ti-o iei tu inh freza de la U.E. si de la romanii tai prosti care te-au votat! Vei muri, cacatule! Sa te duci dracu de nemernic, basescu traian!
Intradevar parerile sunt impartite, FIECARE ARE DREPTUL SA CREADA CE VREA SI SA VOTEZE CE VREA. Atata timp cat nu ne pierdem capul pentru o galeata portocalie sau in kg. de zahar, mie una nu mi se pare logic si firesc ca oamenii astia ce se afla in carma tari sa vanda totata Romania. Nu e drept pentru stramosii nostri care au murit in razboaie pentru tara asta, pentru pamantul care ei pe atunci l-au numit sfant, ei ce fac acum il vand se imbogatesc, iar saraci taranii mor de foame.
Daca ar fi sa cercetam in amanunt istoria ultimilor 22 de ani, nu am gasi decat hotii si oameni corupti in fruntea tarii, Ceausescu a murit lasand Romania fara nici un leu datorie altor tari, ba din contra noi am fi avut de recuperat bani de la alti, de ce nu sa batut nimeni pentru banii aia,?Sunt de acord cu Flavia Style Source si nu imi da deloc impresia ca ar fi vrut sa jicneasca romanii din Romania, singuri care se simt jicniti sunt lingaii care stau in spatele regimului basescu.
As putea spune ca e usor sa stau in fata tastaturi sa imi redau ideeile, si sunt convinsa ca nu voi schimba cu nimic ceea ce se intampla in tara asta, asta nu va alunga lipitorile ce sug sangele romanilor. daca va mai fi vreo revolutie sau daca se face ca cineva se va trezi si va spune de maine se merge la vot pentru a vota monarhia, eu voi fi printre primele persone care vor vota…
oameni buni! pentru cei care cred in demnitate, curaj, adevar, responsabilitate si doresc o schimbare in bine: votati petittia pentru schimbarea formei de stat in monarhie http://www.petitieonline.ro/petitie/schimbarea_formei_de_stat_in_monarhie_constitutionala-p07731049.html. Doamne ajuta si tara asta!
Monarhie sau nu? Personal eu sunt PRO, dar ar fi bine sa avem cat mai multe voturi:
https://www.facebook.com/questions/109191159204399/
Nu monarhie………… ci alegeri anticipate………. un guvern de tehonocrati, de oameni comptenti, neafiliati politic……….. Romania are …. slava Domnului o multime de eminente ……… de intelectuali duce lipsa Romania? Nuuuuu…….. Avem o multime de asa oameni, de doctori docenti in diferite domenii, prieteni! Dar i-a cautat cineva? Nu! Intelectualii tzarii……… treziti-va, caci tzara are nevoie de voi, de creierul vostru……… valorificati-va inteligentza, scapati-ne de aceasta prostie care este in varfurile politicii romanesti, care guverneaza tzara in ziua de azi! Da-ti o sansa poporului roman! Clara, Timisoara
AI DREPTATE CLARA NU DUCEM LIPSA DE ASA CEVAAVEM EMINENTE IN TOATE DOMENIILE DAR CEVA STABIL,AR TREBUI IN CLIPA ASTA. NU AS INTOARCE FATA MONARHIEI. DE CE CREZI CA NU AR FII BINE ROMANIIEI CU UN MONARH DEMN DE TARA LUI NU DE UN MARINAR BETIV CARE CONFUNDA TARA CU UN VAPOR CARE SE SCUFUNDA.
Domnule Agateu………. vorbind din punctul unei culturi de masa, tipica unei societati actuale, am considerat ca este nevoie de un guvern de tehnocrati! Din acest punct de vedere, doar! Cati romani stiu ce este acea o regalitate, ce inseamna o atfel de domnie? Nu-mi permit sa dau un procent, dar fac pariu pe ce vreti dv. ca maxim 10% din romani stiu asa ceva! NU s-a cultivat in randul populatiei ce inseamna domnirea regalitatii! Este in Anglia regalitate, de acord, dar sa nu comparam tzarile, din niciun punct de vedere, ok? Plus ca acest domeniu a mai fost in Romania, timp in care n-a prea fost atat de tare iubit, da? Ca sociolog de profesie, va spun ca un regim cu un guvern de tehnocrati……. nu atat ca este preferat de majoritatea populatiei Romaniei, prin insasi esentza lui, dar este ideal societatzii romanesti actuale! Nu mai intru in detalii! Niciun partid romanesc nu are credibilitate totala, in a forma o coalitie de guvernamant, da? Nici PSD-ul si nici PNL-ul, vorbind de partide mari! Ehe………. subiectul acesta este lung! Ideea centrala a comentariului meu este ca monarhia nu are popularite in Romania de azi, deci nu-i vad nicio sansa acestui regim de guvernamant! Suntem in 2012 si trebuie sa ne adaptam timpului, adica sa traim sub o forma prezidentiala de conducere a tzarii si nu spre una monahala! Pararea mea profesionala este ca acceptarea monarhiei este o intoarcere spre trecut, iar progresul inseamna orientarea spre viitor! Dar, fiecare cu parerea lui, clar! Multzumesc! Clara, sociolog, Timisoara
Inca o data trebuie sa-ti dau dreptate stimabila CLARA in cei 50 de ani de comunism a fost spalat creierul romanilor despre regalitate si tot ce stim acum este tot ce ne-au dat regimul comunist si urmasii lui sa stim.
Cu stima acelasi AGATEU care se pare ca a avut parte sa invete istoria adevarata a neamului romanesc
VORBEAM DE ELITE? A MURIT EMIL HOSSU
Odihnesca-se in pace domnul Hossu! A refuzat si El sa dispara din aceasta lume nemernica in care traim….. N-a mai avut puterea sa ne binedispuna pe noi, caci l-au chemat ingerii din gradina Domnului! Respect, stimabile Hossu! Sa fi iubit de ingerii Domnului, caci vei cunoaste fericirea absoluta…… si lasa-ne pe noi, astia de pe Pamant, ca vom veni si noi la tine, cei care meritam! Odihna de vis sa aveti stimabile maestru Hossu!
Nu-mi cer scuze ptr adeptii monarhiei deoarece pe de o parte spun ca asta inseamna o sansa la progres ptr romania, dar pe de alta parte nu poti purta un dialog cu ei. Convingerile monarhiste nu tin de ratiune, de logica, sint doar niste trairi personale cam ca si cele religioase, daca discuti cu un fundamentalist religios iti va da exemplu biblia (carte scrisa de oameni, interpretata de oameni si la care oamenii au hotarit ce pasaje merita sau nu sa ramina), un fundamentalist monarhist iti va spune ca regele este unsul lui dumnezeu (desi eu n-am vazut niciodata un zeu in momentul respectiv si se pare ca nici ailalti, in schimb am vazut un sobor de popi care efectueaza un transfer de putere invocind o alta chestie neverificabila adica religia). O chestie presupusa, bazata pe o alta chestie presupusa in mintile lor duce la certitudine. Discut cu monarhistii si le propun o varianta de referendum in care lumea sa decida daca vrea monarhie sau nu, dar raspunsul invariabil e ca nu, nici asa nu-i bine fiindca toti am fost spalati pe creier. Ne cunoastem cumva si stiti care este masura mea, sau a celorlalti care nefiind comunisti/securisti sint impotriva ideii de monarhie? SI cum atunci s-ar putea face instaurarea monarhiei, cumva prin forta si daca da, a cui? Pornind de la un simplu fapt istoric, aproape 60 de ani tara asta n-a mai avut monarhie, asta inseamna 2 sau 3 generatii care n-au prins rege. Din milioanele astea de oameni n-au fost toti comunisti, n-au profitat toti de pe urma sistemului si unii dintre ei (contrar credintelor monarhiste absolute nici nu s-au lasat spalati pe creier si culmea tupeului, unii chiar au mai citit carti de istorie iar unii mai putini au avut bunici care au trait in perioada regelui). Si culmea culmilor, monarhie a fost si in 1907 cind au fost rascoalele taranesti (se pare totusi ca in monarhie erau si clase defavorizate, sa spunem taranimea), moarhie a fost si in preajma celui de-al doilea razboi mondial cind se lauda toti ca leul era valuta forte si aveam si aur, cu toate astea nu s-a investit aproape nimic in aparare si de aceea am fost surprinsi nepregatiti ca dotare a armatei si am pierdut asa de mult. Apoi tot monarhie a fost si in august 1944 cind regele influentat de camarila sa l-a predat pe generalul antonescu comunistilor si fara sa-i anunte pe rusi a decretat armistitiul in urma caruia citeva sute de mii de oameni au fost luati prizonieri. Probabil urmasii sau rudele celor care nu s-au mai intors erau tot monarhisti si au si ramas cu convingerile acelea. In al doilea rind daca antonescu a fost considerat tradator, cum se face ca regele care incuviinta acea politica macar prin prezenta lui la ceremonii militare, treceri in revista, etc, primit medalii de la rusi este un mare patriot? Toti uita cu buna stiinta un singur lucru, actul de la 23 august nu putea fi pregatit decit de antonescu, misulica copilul intirziat al unui obsedat sexual era preocupat de motoare si alte actiuni mondene, mintea lui atunci ca si acum nu putea percepe adincimile politice necesare, fapt ptr care antonescu il tinea doar ca reprezentativitate. Cine spune ca 23 august este opera regelui ori e handicapat de-a dreptul, ori e vinzator/tradator de tara, mai mult se pare ca daca mai asteptam putin aveam ocazia sa obtinem conditii mai bune ptr romania. SI in ultimul rind poate monarhistii isi aduc aminte care ar fi motivele ptr care am ajuns sub tutela marelui ocrotitor de la rasarit si am beneficiat de marile realizari comuniste? Poate tocmai faptul ca am fost tradati de anglia (monarhia care ni se tot da exemplu), adica cumva chiar de niste veri de-ai lui popirtzolern? Adicatelea si specimenele astea de vitza regala recurg la orice magarii ptr a-si atinge scopurile? Consider ca discutiile despre monarhie denota o blocare in trecut si un interes meschin direct, poate tot asa sint multi care nu stiu ca pretul mentinerii unei monarhii este binisor peste pretul presedintiei, asta bineinteles intr-o tara normala, ceea ce evident noi nu sintem si cu asa oameni inchistati nici nu avem cum sa ajungem. SI in concluzie locul lui misulica este la muzeu, pe linga faptul ca a semnat cu minutzele lui foste regesti actul de abdicare, mai era si neconform cu pozitia ocupata, poate o sa-i opreasca cineva un loc linga lenin, doua fosile ale istoriei.