Un cetățean român A FURAT UN TELEFON! Continuarea și fotografiile sunt INCENDIARE!!


Ne întrebăm de ce Europa ne privește deloc îngăduitor… Răspunsul este simplu – din cauza noastră, a celor care avem un comportament jenant sau ilegal în afara țării. Noi am stricat imaginea țării, nu străinii…

click aici pentru A DA LIKE PAGINII CETĂȚENII UNIȚI

Iată un fapt real care are drept protagonist un român, fapt desprins parcă din filmele cu simpatici. Un român a furat un telefon HTC One X de la un cetățean străin ce a vizitat în  vara anului trecut Spania, mai precis localitatea Lloret de Mar. Excursia cu prietenii s-a sfârșit prost pentru prietenul nostru deoarece telefonul i-a fost furat. Nu mică i-a fost surpriza păgubitului când a constatat că pe contul său de Dropbox apar pozele realizate de noii „proprietari”. Mai mult, într-un an și ceva de posesie a telefonului, familia furăcioasă și-a petrecut concediul de vară tot în Europa, mai precis în Italia, la Trente, de unde, binențeles a furnizat fotografii grăitoare. O parte a acestora au fost postate de păgubit pe un cont de tumbrl conceput în „memoria” telefonului furat. Acolo a postat întreaga pățanie precum și comentarii grăitoare la fotografii și mai grăitoare.

Acum, ce-i drept, nu știm dacă actualul proprietar al telefonului l-a primit / cumpărat de la hoț sau el este cel care l-a furat.

Incapabil să se descurce cu tehnica nouă dar dornic de poze cu gologani sau cu vecinii și neamurile, românul nostru nu a dezactivat funcția de upload automat a fotografiilor realizate cu telefonul pe serverele celor de la  Dropbox. Tot ce fotografiază el este urcat automat pe un server la care are acces proprietarul de drept al telefonului, păgubitul.  Ce să mai, este mai ușor să furi decât să intri în setările unui telefon. Acum, românul nostru este vedetă pe internet și prezintă întregii lumi frumoasa și eterna Românie.

Iată ce spune străinul pățit pe pagina sa de tumbrl.

Niste pierde-vară…

Prietenii mei și cu mine am decis să mergem împreună în vacanță. Am hotărât să vizităm Lloret de Mar în Spania. Raiul pentru unii, iadul pentru alții.  Am economisit ceva bani și am cumpărat un HTC One X pentru a imortaliza întreaga vacanță.

Excursia a debutat foarte bine. Am ajuns cu bine în Lloret. Vremea a fost excelentă iar locația unde urma să ne petrecem următorele zece zile era pur și simplu frumoasă.

Dar binele nu a durat mult.

Prima noapte

Deși am condus toată noaptea și eram destul de obosiți am decis totuși să ieșim în oraș. Am fost primul care a reușit să intre în vorbă cu cineva. Pe măsură ce noaptea înainta, am hotărât să imi încerc norocul cu noua mea prietenă și să mergem pe plajă. Ne-am plimbat faleză, am căutat un loc mai retras și am trecut la treabă.  Atunci norocul meu s-a schimbat brusc.

Când ne-am oprit pentru un minut pentru a lua o gura de aer, am simțit imediat că lipsea ceva. Telefonul meu. Nu puteam să cred ceea ce tocmai s-a întâmplat. Uimit, am mers înapoi pe faleză și am întrebat două polițiste care erau în patrulare ce pot să fac. Acestea mi-au spus că probabil telefonul meu a fost furat și mi-au sugerat ca dupa-amiază să raportez furtul la secția de poliție.

Noaptea era abia la început și noi nu doaream să se termine în acest mod. Am mers inapoi pe plajă pentru a relua căutările. Atunci s-a petrecut inimaginabilul. Și telefonul ei a fost furat. Am sărit și am fugit după un individ care era pe faleză. I-am cerut să arate ce are în buzunare dar nici urmă de HTC One X sau iPhone.

Consternați ne-am întors pe faleză și am fugit la un prieten de-al meu care avusese o noapte mai bună și încă mai avea telefonul. Ea și-a sunat prietena și de  atunci nu ne-am mai văzut niciodată.

Surpriza păgubitului vine trei luni mai târziu.

Pe 9 septembrie 2012 am început să primesc fotografii în folderul „Imagini cameră” pe contul meu de Dropbox. Împreună, Dropbox și HTC au făcut posibilă stocarea automată a fotografiior în momentul în care telefonul se conectează la internet.

Inimaginabilul s-a întâmplat încă odată. Telefonul meu inteligent nu a fost setat corespunzător și a început să furnizeze fotografiile unei familiii care în mod clar și-a petrecut vacanța în Lloret de Mar.

Acum, că am facut și munca poliției, asteptăm ca aceștia să ne demonstreze că își merită salariului și să îl prindă pe infractorul nostru.

VEZI RESTUL FOTOGRAFIILOR INCENDIARE (+ un video savuros) AICI

-ai ce vedea-

Nu uita să distribui articolul, iar dacă îi cunoști pe noii proprietari, atenționează-i că vor fi vizitați de poliție. Vedete au ajuns deja, în fond nu asta își doreau…?

Fotografia individului