Națiune, acum este timpul TĂU!


ZiuaNationalaRomaniaRomeoNetRo

Este ziua patriei mele, ziua neamului meu, ziua celor ce și-au dat viața pentru România! Mărturisesc că, de câte ori ascult imnul patriei mele, de fiecare dată, scap cel puțin o lacrimă.  Sunt copleșit de regrete și durere pentru-că nu pot să fac mai mult. Ce n-ași da să nu mai văd chipurile bugezite ale unor chestii trădătoare precum băsescu, ponta, iliescu, etc.

Mă revolt că țara și semenii mei sunt vânduți, de semenii mei, pe șpăgi grase, iar eu nu pot să fac nimic.

Mă revolt pentru-că puținul pe care îl fac este mult prea puțin.

Click AICI pentru a da LIKE paginii CETĂȚENII UNIȚI

Este ziua în care, înainte de toate ar trebui să ne omagiem eroi care au plătit cu prețul vieții lor România. Ce ar zice ei dacă, prin absurd, acum ar vedea pentru ce și pentru cine și-au dat viața?! Ce folos au toate acestea acum cand, de la cel mai mic la cel mai mare, de la președinte la simplu țăran, de la preot la profesor, de la copilul de grădiniță la pensionar, nu mai există respect pentru nimic. Desigur, generalizarea nu este corectă dar …  semianimalizarea domină! Mă întreb oare ce blestem o fi pe capul poporului român de nu mai poate ieși din mocirla în care se află, iar spre rușinea mea nu văd soluții.

Ciudat, dar mă consolez cu gândul ca poate ce s-a petrecut în ’89 se va repeta și o să vedem un iliescu, ponta, voiculescu, băsescu fugind efemer cu elicopterul. Poate, de data asta, de-a binelea…

Națiune, este timpul tău, trezește-te ori în scurt timp vei fi moartă!