Afla ce ii prezice Carmen Hara lui Adrian Nastase.


Imagine

In doua postari pe profilul sau de Facebook, Carmen Hara scrie despre Adrian Nastase. Aflam despre el ca va fi mult timp langa familia sa. 

Mai precis Carmen Hara ne spune ca :”L-am cunoscut pe Adrian Nastase acum 33 de ani. Era destept , frumos si spiritual. Nu l-am mai vazut de atunci.Urmaream stirile la Fox cind am aflat ce s-a intimplat cu el si m-a afectat . Eu ii doresc sa sa face bine si sa-i ajute Dumnezeu sa fie linga familia lui pentru mult timp. Si va fii. Pacatele sint omenesti iar iertarea este darul sfint. EU NU CRED IN POLITICA DAR CRED CA TOTII SINTEM IMPERFECTI SI INDIRECT MURITORI.

Cateva minute mai tarziu aceasta revine cu o noua postare, intr-un alt ton: „Eu nu stiu ce rau a facut D-nul Nastase dar cred ca atunci Cind este vorba de furturi lista este tare lunga iar legea este pentru toti. NU?”

Subiectul incercarii esuate a lui Adrina Nastase incepe sa intre in ridicol dupa toate aparentele. Au inceput ca dupa orice razboi sa se arate si eroii care incearca sa se lege intr-un fel de numele Adrian Nastase. EU, personal, nu pot sa dau crezare vorbele lui Carmen Hara si nici opiniilor ei. De ce?

AFLA AICI unul din motive. Fotografie indecenta pe profilul celebrei Carmen Hara .