Trecutul tenebros a lui Ponta. Frankfurter Allgemeine Zeitung îl suspectează de CRIMĂ!
Trecutul liderilor actuali ai României conține părți, mult prea multe, care sunt extrem de neclare, dubioase și întunecate și pentru a căror elucidare statul român nu depune nici cel mai mic efort convingător. Poate timpul va șterge urmele și interesul prostimii.. În cazul lui băsescu, nici acum acest individ nu a explicat cum a ajuns să dețină la revoluție, după propriile declarații o sumă de peste un milion de dolari. Nici în cazul lui Voiculescu nu avem exlicații despre modul în care acestă și-a clocit uriașa avere. Exemplele nu se opresc aici. Întreaga clasă politică ascunde tunuri de miliarde, ilegalități și crime, trădări și mită, de poți jura că țara este condusă doar de infractori deosebit de periculoși.
Click AICI pentru a da LIKE paginii CETĂȚENII UNIȚI
Ei bine, Victor Ponta si puțini știu acest detaliu „minor”, a fost, nu de mult, considerat cu acte în regulă suspect de crimă. Informația apare în paginile unui celebru ziar german „Frankfurter Allgemeine Zeitung”care îi dedică un amplu articol ce poate fi citit și astăzi. Oare nemții să fie așa de proști…?
Procurorul Ciprian Panait a murit „accidental” in anul 2002, în momentul în care ancheta un caz de corupție în care erau implicate nume grele din zona lui Adrian Năstase. Toi poporul știe ce apropiere a existat și există între premier și sinucigașul închipuit Năstase. Procurorul Panait a murit după ce a căzut, în conditii misterioase, de la fereastra apartamentului unde locuia. Culmea este că ultima persoană care l-a văzut pe procuror în viață și care, din câte se pare se afla în vizită la el în momentul morții, a fost actualul premier al țării. În plus, martorii susțin că ultimele cuvinte ale procurorului în momentu în care zăcea întins pe asfalt aproape mort, ar fi fost:
…câinele ăsta de Ponta m-a omorât!
Iată declarația completă a mătușii ui Panait, conform exlozivnews.ro
Cristi m-a anunţat, când s-a întors de la serviciu, în jurul orei 17, că va avea o vizită şi să nu mă sperii dacă aud scandal.
A zis: Ori eu, ori ei! A specificat că vrea să lămurească nişte probleme de viaţă şi de moarte cu un coleg şi a spus numele Ponta.
Mi-a cerut să le pregătesc o cafea şi, dacă se poate ar fi mai bine să nu asist la discuţii.
În jurul orei 17:30 a venit musafirul aşteptat, iar eu, conform înţelegerii cu Cristi, am plecat în vizită la o vecină.
Ultima persoană care a venit la Cristi a fost acest Ponta.
Interesantă este evoluția ulterioară a avenimentelor care l-au albit pe ponta. Conform jurnalistei Simona Ela Fica dosarul a fost ținut ani buni la secret (oare de ce?)
ALTE DETALII AICI
ALTE DETALII AICI
Dacă informaţiile din acest articol sunt doar pe jumătate adevărate, logic Parchetul General, DNA-ul ar trebuii să se auto sesizeze alături de SRI. (au trecut 11 ani şi nimic)
Potenţialii adversari politici ai premierului ar fi fost primi care ar fi profitat, atât pe timpul alegerilor locale cât şi parlamentare din ultimii 2 ani. Să nu mai vorbim şi de referendumul din vara anului 2012.Acest lucru nu s-a întâmplat…!?!
Consider că asistăm la o nouă serie de GULGUTE (la care eu unul nu pun botul), pe care cetăţeanul furnică trebuie să le rumege zdravăn… doar vin alegerile parlamentar-europene?!
Şi în perspectivă cele prezidenţiale!!!
Aş fi curios să lecturez articolul cu pricina din „Frankfurter Allgemeine Zeitung” în original. Dacă vă credeţi cinstiţi publicaţi-l.
Păi dacă Ponta era inculpat conform stenogramei prezentate în articolul de faţă, credeţi oare că Băse nu ar fi profitat cu vârf şi îndesat de această informaţie până acum? Nu de acum în colo!
Ţin totuşi să precizez, nu sunt fan Ponta şi nu mă dau în vânt după PSD, dar mi se pare mult prea exagerat conţinutul articolului.
Basescu nu profita, pentruca are si el pacatele lui. Nu vezi ca ei se cearta doar pe fleacuri, pe lucruri fara importanta si pe unele de notorietate, spuse asa, la general.Ex.in cazul lui Ponta flota, sau ce-a zis Basescu ,ce-a facut, acuzatii politice. Basescu, desi stie ca Ponta este un mare nemernic si excroc, (vezi Investigatii cenzurate si „adevarul despre Victor Ponta care-ti zbarleste parul”, dar si altele. Sunt acuzatii foarte bine documentate cu referire la multe alte personalitati cu functii mari in stat si mai ales acestea nu sunt anonime. Sunt semnate. Cu toate astea nimeni, nici Ponta si nici ceilalti acuzati colaterali, nu au spus nimic nu au dat nicio replica, nu i-au actionat in judecata pentru calomnie. Ei l-ati auzit pe Basescu acuzandu-l pe Ponta de aceste lucruri ? Nu, pentruca ambii sunt cu musca pe caciula, ambii sunt excroci si tradatori de tara si….coabiteaza. Loviturile lor sunt de suprafata, pentru prostimea care-i voteaza. Citind toate aceste articole, sunt convinsa ca cea mai mare parte sunt reale. Retin doar atat ,la ultimele acuzatii ale lui Basescu, printre maruntisuri, a zis ca „Ponta este profund corupt”. Basescu e cel mai informat om. Credeti ca ar fi spus acest lucru daca n-ar avea certitudini ? Numai ca, conf. „Investigatii cenzurate”, afacerile lui Ponta sunt imbarligate cu oameni (cu care se lupta de suprafata) din alte partide.
Sunt de acord cu afirmaţia conform căreia premierul ar avea posibile „bube”în trecutul său. Cine nu are?
În comentariul meu m-am referit strict la conţinutul articolului şi sincer nu mă convinge în a-mi schimba opinia cu privire la implicarea lui V. Ponta în moartea procurorului Panait. Repet, nu sunt fan Ponta şi nu mă dau în vânt după PSD dar mi se pare mult prea exagerat conţinutul articolului.
Între timp am lecturat şi trimiterea articolului la un alt articol dintr-un cotidian străin „Frankfurter Allgemeine Zeitung” aici http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/rumaenien-er-glaubt-dass-er-mit-allem-durchkommt-11832870.html şi am avut un nou comentariu (decembrie 7, 2013 la 10:09 said:) referitor la această chestiune, pe care vi-l redau mai jos:
Am citit articolul “Er glaubt, dass er mit allem durchkommt”(traducere – El crede că el poate să scape cu totul) prezentat în cotidianul „Frankfurter Allgemeine Zeitung – Politik” din 28.07.2012, autor Von Karl-Peter Schwarz.
Până în ziua de astăzi nu s-a dovedit nimic din acuzele nefondate ale acestui articol.
1. Unde sunt cele 2.000.000 de voturi false la referendumul de demitere? (vezi alocuţiunea jalnică a propagandei PDL, prin Monica Macovei în parlamentul European, probabil preluată de autorul articolului ca argument)
2. Unde este lovitura de stat dată de clasa politică, prin actul de suspendare a preşedintelui(în parlamentul României cu respectarea legală a procedurilor)?
Realitatea ne dovedeşte că cei aşa zişi “uzurpatori” (prin calomnie băsistă) se află cât se poate de democratic şi legal aleşi de electorat, la putere astăzi. Nu discut dacă alegerea electorului a fost benefică sau nu.
Şi aici se pare că autorul articolului a picat în plasa “gulgutelor” băsiste. Ne aducem aminte de discursul suspendatului “de la garaj”!
3. Din articolul cu pricina rezultă doar nişte “bănuieli” cu privire la moartea procurorului Panait, folosite cu lipsa argumentelor juridice, în scop de calomnie şi atât.
O fi un cotidian de prestigiu acest „Frankfurter Allgemeine Zeitung – Politik”, nu contest, dar articolul în speţă, timpul l-a dovedit a fi de proastă calitate… propagandă răsuflată ce nu şi-a atins scopul pentru care a fost scris.
Pingback: Trecutul tenebros a lui Ponta. Asupra sa există suspiciunea de crima! Frankfurter Allgemeine Zeitung ACUZĂ! | Un Blog Interactiv
si mai are multe- prin anii 90-91 cand a fost la Paris?
eu cred ca tu esti si prost si nebun . chiar nu ti dai seama ca e un joc politic ? nu ti dai seama ca astia se cearta doar sa vedem noiin rest ei nu au culoare politica ei sunt acolo sa ne tina in frau si atat .
Ba esti prost, ba esti nebun? Astea sunt singurele cuvinte care se po adresa dupa o asemenea aberatie! Pai il lasa Base sa scape daca avea siguranta ca prostiile astea de mai sus erau adevarate? Pai el , care are majjoritatea procurorilor de partea sa, scapa o asemenea ocazie si se lega de nimicuri ca plagiatul? Hai ca ati luat-o razna, voi pupincuristii lui Base, Zau asa!
Deci inteligenta a dat pe afara. Tu inca mai crezi ca stapanii actuali au interesul de a se face justitie? Daca cade unul cad multe alte capetei ar curetea se prabuseste. Ei sunt dusmani sau prieteni de forma, pe ei tot ce ii uneste este santajul. Daca ponta ar fi cazut, atunci si basescu ar fi avut de suferit. Crezi tu ca acesti corbii isi vor socate ochii? Au ei interesul sa fie curatata clasa poltica de persoane satajabile. Viata e mult mai complexa decat iti pare tie, Dan Nicoaide.
Mare porcarie si inducere in eroare
Cu ce scop oaree…………!!!!!!
Daca ati mai si folosi creierul din dotare ar fi minunat. Plagiatul a fost foarte usor de dovedit. In plus, la nivel mondial, plagiatul este echivalentul unei hotii. Numai in Romania, unde toti fura la greu, furtul unei scrieri sau al unei idei este considerat o prostie. Plus ca daca mai si gandeai cand ai fi citit articolul, ai fi realizat ca din dovezile prezentate aici, rezulta ca omorarea procurorului Panait a fost pusa la cale la nivel inalt. Este foarte greu sa dovedesti cu acte o asemenea crima. Pe langa teza de doctorat a lui Ponta, care este publicata pe internet si la care oricine cu net are acces, obtinerea unor dovezi de crima care s-a desfasurat la un asemenea nivel si care in mod sigur sunt ascunse bine de tot, implica cautarea lor de catre persoane cu mari grade pe umar si cu ochii mai mult decat albastri. Mai mult, daca tii minte plagiatul a fost dat in vileag de o „sursa”. Nici pana in prezent nu s-a dovedit ca acea sursa ar fi fost Funeriu. Basescu s-a folosit de un articol PUBLIC pentru a-l acuza pe Ponta de plagiat. Ori daca nici macar un ministru nu poate avea acces la documente care-l incrimineaza pe Ponta, va dati seama la ce nivel s-a lucrat? Daca ceea s-a publicat aici este adevarat, va dati seama ca in timp ce Ponta a fost doar „bratul”, cei care au comandat omorarea procurorului Panait au fost persoane care au avut functii importante la nivelul conducerii Romaniei? Nu cred ca se va afla vreodata cine a comandat uciderea lui Panait, asa cum nu cred ca se va dovedi vreodata ca Ponta l-a omorat.
Ce-ai spus, ca are majoritatea procurorilor de partea lui ? Procurorul general de partea cui este ? N-a fost numit de Ponta ? Nu e Nitu ? DNA condus acum de Kovesi nu are in componenta si procurori numiti de PSD ? Atunci cum de crezi ca-i are Basescu ? De fapt, voi nici nu mai ganditi macar. Verdictele si informatiile le luati de la pastorul de la Antena 3.
Nu înțeleg un lucru de ce hoțul de Băsescu după ce a furat două alegeri, a luat un credit abuziv de la CEC plus averea Brătienilor persoanele de lângă el vrea să o fure cum de mai are tupeul jegos să facă aceste afirmații nefondate
Si daca Base fura flota si credite si cate si mai cate mai statea cineva la indoiala sa il faca scame ? Cum credeti ca il ierta Gadele si gasca de hiene ale lui Felix ? Se mai uitau in gura lui sau il papau la micul dejun ? De ce era abuziv creditul ? nu il mai da inapoi sau care e treaba ? Daca banca are incredere poate da cui vrea credit cu garantii si fara garantii, nu e treaba magarului de unde beau oile apa. Basescu e mai hot ca Nastase, ca Iliescu, ca Dragnea, ca Hrebe, ca Miki Spaga, ca Mazare ca Oprisan, ca Ponta ca Fenechiu, etc ? Nu vi-e jena sa va lasati manipulati atat de vulgar de Antena 3 ? Sunteti atat de gugustiuci incat nu vi-e rusine sa va stie lumea ca va duc cei ai lui Felix cum vreau si unde vreau si voi nici nu intelegeti ca vorbiti cu vorbele lor fara sa stiti ca ce spuneti nu e de la voi, din capul vostru.
Iar tu iuganicolae parcă ai vorbi cu vorbele lui Băse… văd tupeu în loc de curaj în vorbele tale. Gâdea prin emisiunile care le face îl recunosc ca pe un brand românesc.
Tu ce fel de „brand”reprezinţi cu atâta patos?
Probabil … mai mult ca sigur „doctrina băsistă”!
Brava bre, le spui la 7,4 milioane de cetăţeni furnică să le fie ruşine dar tu nu te mai uiţi în oglindă, dimineaţa când te barbereşti?! Chestia cu ruşinea ţi se potriveşte de minune… la vulgaritatea de care dai dovadă.
In limba romana se cheama ” ONOMASTICA ” !!!!!! „Ziua de nume ” poate fi la …. Cucuietii din deal !?!
Antenisti care de ani buni li sa inoculat toate dejectile lui Voiculescu , mai pot gindi normal,?Iarta-i doamne ca-s saraci cu duhul.
Sincer, o parte din informaţi am ales să mi le procur de la antene… dar asta nu înseamnă că sunt antenist (eu înţeleg că tu mă cunoşti atât de bine, încât consideri că sursele mele de informare sunt doar antenele!?).
Am destul creer ca să discern între o gulgută şi o informaţie reală, cea ce mă face să cred că această calitate ţie unul îţi lipseşte. Probabil singurul neuron pe care-l posezi şi acela aplatizat, te face să fi atât de invidios pe antene. Aşa pentru eul tău, neştiinţa duce la astfel de sentimente.
Apropo, chestia cu duhul… Tu oare îl mai ai?
lasa-i pe alti sa-ti numere neuronii pecare nu-i mai ai .ca am inpresia ca picatura chinezeasca cu care te-a indopat Voiculescu a dat randament fiinca gindesti ca uni Nord Coreeni care se tavaleau pe jos la moartea dictatorului ,Sau esti unul din securistii lui Felix platiti as se ocup cu dezinformarea manipularea si inocularea maselor .
Măi bădie ( mă refer la persoana ta, Dumitru on decembrie 23, 2013 la 06:44) te citez „lasa-i pe alti sa-ti numere neuronii pecare nu-i mai ai…”
Păi dacă, prin absurd ai dreptate şi nu îi mai am, atunci tu mai poţi număra ceva?!!
Logica „ta” te cam dă de gol şi vine să argumenteze spusele mele cu privire la singurul tău neuron…
Pe de altă parte se mai poate înţelege din cea ce scrii că în trecut ar fi existat ce astăzi nu mai există şi deci s-ar putea număra câţi ar fi existat. Şi în acestă situaţie tu ai rămas, rămâi şi vei rămâne cu unul singur…
În rest, ironiile tale nereuşite mă fac să înţeleg nivelul tău mediocru de pregătire, instruire şi educaţie.
PĂCAT de tine!
Slavu Ioan, ziceai cu nu ai simpatii fata de Ponta si PSD. ? Sa lamurim si problema cu cele 7,4 milioane de oameni care ,spui tu, au votat pentru demitere. Fals. In primul rand n-au fost 7.4 milioane. Scade numarul care au votat cu NU si furaciunile organizate la nive de tara de Dragnea. In al doilea rand, daca acest numar , care e mai mic oricum decat 7.4 milioane au cerut prin referendum demiterea presedintelui, iti spun ca un numar mult mai mare NU A CERUT DEMITEREA. E clar, nu este acelasi lucru cu alegerile. Gandeste-te mai bine.
@Sara on iulie 6, 2014 la 15:21 said:
Aţi făcut următoarea afirmaţie, consider eu nefondată referitoare la comentariul meu (SLAVU IOAN on decembrie 6, 2013 la 13:44 said:), citez „… Sa lamurim si problema cu cele 7,4 milioane de oameni care ,spui tu, au votat pentru demitere. Fals. In primul rand n-au fost 7.4 milioane. Scade numarul care au votat cu NU si furaciunile organizate la nive de tara de Dragnea. In al doilea rand, daca acest numar , care e mai mic oricum decat 7.4 milioane au cerut prin referendum demiterea presedintelui, iti spun ca un numar mult mai mare NU A CERUT DEMITEREA. ”
Păi să luăm lucrurile pe rând:
1. Chiar dacă am avut o eroare de 3%(marja aplicată de regulă în statisticile sociologice cu privire la evenimentele electorale) ar fi un număr de 221000 de cetăţeni iar dacă eroarea ar fi prin absurd de10% ar fi 740000 de cetăţeni… cu mult, mult mai puţin decât cele peste 1,5 milioane de aşa zisele” voturi fraudate ” argumentate prin minciună, dezinformare la nivel parlament european de către Monica Macovei (caută pe net şi analizează discursul acestei trădătoare de neam) Monica Macovei este în fapt un politician pe care se pare îl agreaţi de minune! Bravo, faine „oame” vă alegeţi ca model!
2. Dumneavoastră la rândul dumneavoastră faceţi o altă confuzie, votul celor cu „NU” la referendum sunt în jur de 1 milion de cetăţeni şi aceştia nu fac parte din cei 7,4 milioane de electori ce au votat cu „DA” la referendum ci din cei 8,4 milioane de cetăţeni ce s-au prezentat la urne. Rezultatele date de BEC la acea vreme sunt cât se poate de reale şi pot fi găsite pe net.
3. Referitor la Dragnea şi mă rog la cum înţelegeţi dvs. fraudarea referendumuluiu, până astăzi au fost analizate în jur de 2000 de sesizări penale (specific, din partea celor care manipulaţi de vorbele suspendatului de la garaj, nu au participat la referendum ), la care procurorii au dat neînceperea urmăririi penale la aproximativ 50% din sesizări, aproape 1000 de dosare. Deci o altă GULGUTĂ” măiastră” a propagandei băsiste.
4. În plus după datele INS date publicităţii în 2013,cu referire la recensământului populaţiei României din 2011, se atestă şi cvorumul referendumului cu pricina ,referendumul de demitere din 2012 a fost perfect legal… deci o altă nemernicie a regimului Băsescu ce prin voinţa a 6 judecători şi o erată falsă sprijină un preşedinte suspendat.
5. Este adevărată afirmaţia dumneavoastră „…un numar mult mai mare NU A CERUT DEMITEREA.”… dar un număr cu mult,mult mai mic de electori l-au ales preşedinte pe T.B. în 2004 sau 2009 faţă de numărul celor care au spus PLEACĂ preşedintelui în vara lui 2012. Aici faceţi confuzii între cele trei atribute ale votului ACCEPTAREA, NEGAREA şi ABŢINEREA. În raţionamentul dumneavoastră amestecaţi cu intenţie negarea (cei care au fost la vot şi au spus „NU”) cu abţinerea (cei care nu s-au prezentat la vot) precum merele cu perele. Ar fi cazul să faceţi o separare nuanţată între cele două atribute, NEGAREA şi ABŢINEREA „mai gândiţi-vă puţin” (vorba dumneavoastră dar mult mai politicos spusă de către mine).
Deci ce vreţi să-mi demonstraţi astăzi doamnă sau domnişoară Sara, că marea şi adevărata fraudă petrecută în luna august 2012, NELEGITIMAREA REFERENDUMULUI DE DEMITERE a fost un gest democratic corect din partea „ciumei portocalii”(la vremea respectivă 100% probăsistă) şi că cei care fac parte din comunitatea celor 7,4 milioane de cetăţeni oneşti, sunt cu Ponta şi PSD?!
Vă înşelaţi enorm, eu unul recunosc că fac parte din cei 7,4 milioane de cetăţeni oneşti care au votat cu „DA”la referendum, dar aşa cum am mai spus nu sunt fan Ponta sau PSD. Dacă chiar vă interesează pe cine agreez dintre personalităţile vremii, aflaţi că îl agreez pe Majestatea Sa Regele Mihai I al României, o personalitate adevărată, foarte greu de depăşit de „rapandulele” vremii. Pe de altă parte Casa Regală a României este o ofertă mult mai tentantă pentru mine decât PSD sau PMP în care se pare dumneavoastră credeţi…
Cu deosebit respect pentru dialogul purtat, doamnă sau domnişoară Sara nu mă faceţi să cred că sunteţi vre-un mic RĂSPÂNDAC al gulgutelor ZVONACILOR propagandei băsiste. Sincer mi-ar părea rău de timpul pe care l-am pierdut cu dvs…
Până şi de ziua ta de nume scri năzdrăvănii!
@Horea on decembrie 6, 2013 la 20:18
Este la fel de corect „ziua de nume (ziua numelui)” ca şi „onomastica”… diferenţa este că aţi ales un termen venit din franţuzescul „onomastique”, pe când eu am vrut să fiu mai aproape de rădăcinile limbii române…
Să vedem ce spune D.E.X-ul:
ONOMÁSTICĂ, onomastici, s. f. 1. Zi onomastică (adj., adesea substantivat) = zi în care cineva își serbează numele; ziua numelui. 2. Disciplină lingvistică al cărei obiect de studiu este originea, formarea și evoluția numelor proprii. 3. Totalitatea numelor proprii dintr-o limbă, dintr-o regiune, dintr-o epocă etc. – Din fr. onomastique.
Sursa: DEX ’09 (2009)
Aşa că cei din Cucuieţii din deal, se pare că vorbesc la fel de bine româneşte ca şi la tine acasă, dar cu o nuanţă de calitate ceva mai mare, mult mai aproape de „rumânesc” de obârşie.
du te!
@Stan Alex on decembrie 18, 2013 la 16:47
unde!
Pingback: Trecutul tenebros a lui Ponta. Frankfurter Allgemeine Zeitung îl suspectează de CRIMĂ! | Adevărul cotidian - blog cu știri redistribuite
Este veche stirea …..
dar cati o cunosc…?
dupa parerea mea, care ii cunosc pe amandoi, personal, sio stiu exact cate cepe degerate fac fiecare, amandoi sunt capabili de grozavii mult mai mari. Daca Basescu nu a exploatat situatia, eu ma indoiesc, este pentru ca batalia cea crunta inca nu a venit. Oricum se apropie funia de par pentru el. Iar daca nu gaseste pana atunci solutii, s-ar putea ca prin februarie-martie 2015 sa ajunga dupa gratii, de unde sa iasa doar cu picioarele inainte.
De aceea sunt convins ca armata de basei din procuratura si din servicii, care inca nu au defectat, cauta si adauga proba langa proba, pentru batalia finala, care e foarte aproape si in care va curge mult sange. Nu doar teoretic. E foarte posibil ca slujitorii devotati ai lui Base sa adune date importante si cu privire la faptele nerusinate ale turnatorului in sutana, ce-si zice acum senatorul Ilie Sarbu şi pe care tonomatele altui turnător notroriu, Felix pe numele lui infam, încearca sa il prezinte ca model de moralitate. Halal intoxicare.
Aceeaşi slugoi teleaşti felixieni se dau de ceasul morţii să îi facă uitate păcatele unui alt personaj laş, imoral şi dezmăţat, autointitulatul rege Mihai (căci niciodată acesta nu a fost încoronat oficial sau recunoscut de parlament, după practica obişnuită în toate ţările în care există monarhie. Cat priveste moralitatea acestui handicapat intelectual, vorbesc copii lui din flori, pe care nu i-a contestat niciodată. Dar şi faptul că pe timpul exilului a beneficiat lunar de peste 10.000 de dolari. De aceea, pe toată durata exilului nu s-a interesat nici o clipă de suferinţele enorme trăite de poporul român. Nu există măcar o singură acţiune prin care aşa zisul rege să fi încercat să atragă atenţia cercurilor politice şi diplomatice occidentale asuipra a ceea ce se întâmpla în România.
Iar acum slujile neoprotestante ale turnătorului Felix se dau de ceasul morţii să distrugă ţara doar doar această cârpă cu aere regale va ajunge rege în această ţară. Un curvar, un laş, un trădător şi un vândut comuniştilor în fruntea României! Câtă neruşinare, oameni buni!!!
Aşadar, există, din păcate un şir de lideri nenorociţi în această ţară. Iar începutul l-a făcut Carol al II-lea.
Deoarece vroia să impună moralitatea şi responsabilitatea, să stârpească jigodiile şi hoţi de drumul mare, aşa cum fusese Carol al II-lea, mecanicul Mihai, autointitulatul rege al acestei nenorocite ţări, a dispus uciderea lui Ion Antonescu. Iar peste o jumătate de secol, alte jigodii, cu susţinere internaţională şi cu implicarea unor alogeni interni, cu grave păcate faţă de această ţară şi de poporul ei, îl împuşcau pe Ceauşescu, un biet naiv, care a crezut că poate stârpi ţara de lichele. De ar învia acum, ar muri de bunăvoie constatând că azi numai lichelele şi vânzătorii de ţară mai pot face carieră politică în România! Doar netreebnici ca Băsescu, Ponta sau Crin Antonescu pot ajunge să decidă soarta acestui nefericit popor.
Comedia încă nu s-a sfârşit. Sunt de aşteptat – şi nu peste mult timp – episoade cu mult mai palpitante. Din păcate, toate cu grav impact asupra viitorului României.
Pentru înţelegerea personalităţii M.S. Regele Mihai I al României, fac trimitere la lucrarea document „convorbiri cu Mihai I al României” autor, istoric Mircea Ciobanu, editura Humanitas Bucireşti 1991, în care veţi găsi răspunsuri serioase şi bine argumentate la întrebările care vă frământă.
În partea întâi a lucrării este evocat dialogul M.S. Regele cu autorul sub formă întrebare-răspuns iar în a doua parte (în jur de 130 pagini) sunt documente de importanţă istorică ce vine să argumenteze răspunsurile M.S.
Lecturând aceste documente, vă veţi da seama de răul pe care la şi îl mai fac încă, „gulgutele” comunisto-securiste mentalului românesc.
Radu Stroie, respect. foarte corect ce scrii
bai lalailor cine mai pune botu la astea? daca tu esti radu stroe(ministru) acum te fut..au aia mai sus enumerati
Asemenea cretinism nu am auzit in viata mea. Multi ordinari 😦
Cine este Tatulescu Valentina?vorbeste ca un sef!
http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/rumaenien-er-glaubt-dass-er-mit-allem-durchkommt-11832870.html
Am citit articolul „Er glaubt, dass er mit allem durchkommt” prezentat în cotidianul „Frankfurter Allgemeine Zeitung – Politik” din 28.07.2012, autor Von Karl-Peter Schwarz.
Până în ziua de astăzi nu s-a dovedit nimic din acuzele nefondate ale acestui articol.
1. Unde sunt cele 2.000.000 de voturi false la referendumul de demitere? (vezi alocuţiunea jalnică a propagandei PDL, prin Monica Macovei în parlamentul European, probabil preluată de autorul articolului ca argument)
2. Unde este lovitura de stat dată de clasa politică, prin actul de suspendare a preşedintelui(în parlamentul României cu respectarea legală a procedurilor)?
Realitatea ne dovedeşte că cei aşa zişi „uzurpatori” (prin calomnie băsistă) se află cât se poate de democratic şi legal aleşi de electorat, la putere astăzi. Nu discut dacă alegerea electorului a fost benefică sau nu.
Şi aici se pare că autorul articolului a picat în plasa „gulgutelor” băsiste. Ne aducem aminte de discursul suspendatului „de la garaj”!
3. Din articolul cu pricina rezultă doar nişte „bănuieli” cu privire la moartea procurorului Panait, folosite cu lipsa argumentelor juridice, în scop de calomnie şi atât.
O fi un cotidian de prestigiu acest „Frankfurter Allgemeine Zeitung – Politik”, nu contest, dar articolul în speţă, timpul l-a dovedit a fi de proastă calitate… propagandă răsuflată ce nu şi-a atins scopul pentru care a fost scris.
Domnilor în totdeauna noi ne punem cenuşe în cap şi aceştia dau vin pe noi pe români. Dar cred că va veni o zi în care şi aceştia vor trebui să răspundă dacă nu în faţa noastră va răspunde în faţa lui DUMNEZEU.
si cu asta, ai spus tot. toti sunt interconectati, siecare stie suficiente secrete mizerabile ale celuilal, cade unul, trage dupa el si prieteni, si rivali. cand au ceva de impartit, recurg la santaj, nu la dreptate si justitie.
Dragiloe,ce naivi santeti ! Poate inca santeti prea tineri.Niciodata mafiotii de la varf ,nuse ucid intre ei,ci doar se ameninta ca sa poata ramane mereu ei in virf !!!!!
Pingback: Trecutul tenebros a lui Ponta. Frankfurter Allgemeine Zeitung îl suspectează de CRIMĂ! | .::: CALIN ADRIAN :::.
Stimate ANONIM, SE PARE CA NU ESTI IN STARE SA FACI DIFERENTA intre un milion de lei si un milion de dolari…………TAG ARCHIVES: IN 1990 BASESCU A RECUNOSCUT CA AVEA 65.000 DE DOLARI SI UN MILION DE LEI O AVERE IMENSA PE ATUNCI
D-le Coca să nu-mi spuneţi mie că „Băsel” a reuşit să strângă 1 milion de lei şi 65,000 $ în sistemul socialist multilateral dezvoltat cu tentă spre comunism până în 1990, în mod cinstit din leafă de „comandir” de vas!
Iar în privinţa valutei nu-i dădea voie statutul cadrelor militare din acele vremuri, să deţină.
Nu poate justifica sumele astea de bani decât prin activităţi de şperţ, pe care le făceau „marineii” flotei dispărute astăzi, prin porturile lumi.
El fiind un protejat al securităţii, era normal să-şi dezvolte businest-ul sperţurilor, pentru a se lăuda ulterior cu averile stânse. Iar dacă nu sunteţi de acord cu afirmaţia mea privind faptul ca „Băsel” a fost un protejat al securităţii, puteţi lectura acest argument http://stirea.wordpress.com/2008/06/15/traian-basescu/
terminati cu tampenia asta propagandistica basisti impotriva uslisti si invers, atit ponta cit si basescu sint DOUA UNELTE ALE SECURITATII. razboiul usl contra basism este UN CIRC PROPAGANDISTIC ca sa acopere crimele si furturile pe care le pun la cale impreuna la ordinele directe ale SECURITATII.
Dupa ce si-au insusit revolutia din 89 SECURITATEA nu a pierdut nici macar o secunda controlul asupra Romaniei. Tot ce se vede la televizor vizavi de razboiul ponta-basescu este o regie a securitatii ca sa ne poata distruge si omori mai eficient daca ne opunem jafului. PUNGESTIUL este cel mai bun exemplu. ACUM SUNT CEL PUTIN DOI SECURISTI (JANDARMI) LA FIECARE GOSPODARIE FACIND CONTROALE IN CASE ORICIND VOR INTRIND PESTE TARANI NOAPTEA CA SA LE BAGE FRICA IN OASE LA FEL CUM FACEAU SI PARINTII SAU BUNCII LOR IN ANII ’50
in anii 50-60 ca sa devii ofiter de securitate trebuia sa exewcuti cel putin un om la ordin … „traditia” s-a pastrat si acum nu va mai mirati atit caci atit basescu cit si ponta au trebuit sa treaca de acest botez ca sa devina oameni de baza ai securitatii
Un securist bun e unul mort!Daca nici pana astazi nimeni, dar nimeni n-a aruncat pe piata un document, doar un document cu apartenenta marinarului la fosta securitate, atunci toata palavrageala asta e de pomana.La fel si dosarul Flota si cazu procurorului Panait.Sa nu uitam insa ca marinarul iese anul acesta la „pensie” pe cand Plagiattore abia a ineput lucrul.Oare in capul cui se vor sparge oalele?
Grasu on ianuarie 5, 2014 la 09:28,
“Băsel” a fost un protejat al securităţii, puteţi lectura acest argument aici: http://stirea.wordpress.com/2008/06/15/traian-basescu/
Pingback: Trecutul tenebros a lui Ponta. Frankfurter Allgemeine Zeitung îl suspectează de CRIMĂ! | HIRMIX
Pingback: Cristian Panait s-a sinucis sau a fost ucis? - StareaPresei.ro
Procurorul CIPRIAN Panait a murit “accidental” in anul 2002, în momentul în care ancheta un caz de corupție în care erau implicate nume grele din zona lui Adrian Năstase. Toi poporul știe ce apropiere a existat și există între premier și sinucigașul închipuit Năstase. Procurorul Panait a murit după ce a căzut, în conditii misterioase, de la fereastra apartamentului unde locuia. Culmea este că ultima persoană care l-a văzut pe procuror în viață și care, din câte se pare se afla în vizită la el în momentul morții, a fost actualul premier al țării. În plus, martorii susțin că ultimele cuvinte ale procurorului în momentu în care zăcea întins pe asfalt aproape mort, ar fi fost:
NU e CRISTIAN? si nu mai vorbiti prostii, ar trebui sa va informati si pe urma sa vorbiti si sa scrieti articole, informati si influentati poporul gresit. in locul lui ponta v-as da in judecata
acuzatii grave , iar daca tinem cont ca lucrurile sau petrecut in intervalul in care bataia de joc la adresa legii a fost maxima , adica in mandatul bulibasului nastase bombonel , ar trebuii sa puna pe ganduri multa lume.