CE ASCUND PROCURORII DE LA REFERENDUM?!


sursa fotografie – internet

Va invit sa analizam eventimentele logic! Am scris aceasta postare deoarece vad ca in ultimele zile  acesti procurori implicati in anchetarea referendumului, transmit prin diverse voci, cat de atacati sunt ei de poporul rau si afurisit! Din moment ce ei au pretentii si se victimizeaza mai rau ca niste copii, noi de ce nu le-am cere sa respecte regulamentele, sa ne respecte ca doar noi le platim salariile, iar ei sunt angajati ai poporului! De ce nu le-am cere sa nu faca abuzuri!?

O regula de bun simt logic -elementar- ne spune ca in momentul in care doi straini  initiaza  un dialog  acestia trebuie sa prezinte. Acest lucru tine de civilizatie, de respectul reciproc, de normalitate, mai ales cand vorbim despre dialogul dintre un reprezentant al unei institutii a statului roman si un simplu cetatean care, intamplator, plateste salariul baban al acestuia- daca vorbim de procurori! Merita sau nu cetateanul un dram de respect?

Evenimentele legate de anchetarea referendumului  au scos la lumina, pe langa alte nereguli majore si de neiertat,  un fapt ce atesta grave carente de educatie si civilizatie ale  procurorilor implicati in cercetarea referendumului, dar si o incalcare  flagranta a legii. Stimabilii procurori ai republicii, ma refer la cei care ancheteaza referendumul – au omis, un lucru elementar, o obligatie pe care o aveau,  conform legii, in fata satenilor, si anume sa se legitimeze. Legitimarea presupune declinarea identitatii si a functiei alaturi de un document  care sa ateste ceea ce individul sustine ca este, si este obligatorie si elementara.  In fond, omul, fie ca este parlamentar sau simplu taran,  trebuie sa stie cu cine are onoarea, daca putem vorbi de o onoare in acest caz, atunci cand este oprit pe ulita de un procuror. Din pacate, dupa cum presa a relatat, procurorii acestia si-au prezentat identitatea cel mult in fata primarului, oamenii simpli nu au stiut, nu ca nu ar fi vrut, cine ii ancheteaza, cine ii pune pe drumuri, cine ii intimideaza. DIN ACEST MOTIV, DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE, ACESTI PROCURORI DAU DOVADA DE PROASTA CRESTERE !

Vi se pare normal asa ceva in cazul unor astfel de oameni cu pretentii? Mie nu!

Acum, si mai serios vorbind, cine poate garanta, ca in proportie de 100%, acestia erau ceea ce spuneau? Daca  nu ar fi avut nimic de ascuns legitimarea nu ar fi fost o problema pentru ei! Corect?

Acum sa abordam aceasta problema! Erau sau nu acei indivizi in totalitate procurori? Cine imi garanteaza adevarata lor functie sau identitate? AM DREPTUL SA IMI PUN ACESTE INTREBARI DOMNILOR!? Cine imi garanteaza mie ca nu erau membri pdl, psd sau pnl care au mers prin sate pentru intimidarea populatiei. In fond in Romania totul este posibil! AM DREPTUL SA IMI PUN ACESTE INTREBARI DOMNILOR!? Faptul ca acei domni au refuzat sa se legitimeze in fata omului simplu atesta, fie ca ei au ceva de ascuns, fie ca nu au dorit sa se umileasca in fata unui om simplu, ca doar e ditamai procurorul ! CORECT? AM DREPTATE in intrebarile pe care mi le adresez?

Se pare ca acesti domni, reprezentanti ai procuraturii sufera, fie de grave carente in educatie, fie de o stima de sine exagerata specific comunista, fie nu cunosc regulamentele si legile, fie le cunosc si le calca in picioare ca doar nu se aresteaza ei pe ei, fie se cred mult prea buni fata de taranii pe care ii ancheteaza astfel incat nici macar sa se prezinte in fata lor nu merita! De ce sa stie un amarat de cetatean cum in chaema pe ditamai procurorul!?

Daca aceste lucruri se intampla atuci cand vorbim de un reprezentant la un nivel asa de inalt al statului, ma intreb ce se petrece la un nivel  mai de jos.

ps – sunt sigur ca in fata unui senator acesti domni se legitimau. Vedem aici o atitudine duplicitara, jenanta, si sfidatoarea ce vine din comunism, la adresa omului simplu.